Pagina 1 van 4
gelieve te sluiten
Geplaatst: vr 04 apr, 2008 20:57
door s.michiel
we hebbe 2 w-tec besteld met honda motor en we gaan een remork kopen nu vragen wij ons af wat de breedte hiervan is want wij kennen nieman die er een heeft
en hoe het komt dat deze leverings termijn zo groot is?met voorbaat bedankt
Geplaatst: vr 04 apr, 2008 21:24
door WJB#222
1.30 breed
levertijd zo lang zal wel komen omdat die quad voledig opgebouwd word en niet zo als yamaha per 30000 klaar staan
Re: w-tec
Geplaatst: za 05 apr, 2008 09:54
door Bartie
s.michiel schreef:we hebbe 2 w-tec besteld met honda motor en we gaan een remork kopen nu vragen wij ons af wat de breedte hiervan is want wij kennen nieman die er een heeft
en hoe het komt dat deze leverings termijn zo groot is?met voorbaat bedankt
Waar heb je ze besteld ?
Als je ergens 2 quads besteld ga ik ervan uit dat je op deze 2 vragen wel een antwoord zult krijgen.
Hier in de buurt maken ze aanhangwagens speciaal voor 2 qauds te vervoeren.
180 breed
300 lang
Dubbel assen met kleine wielen zodat je de quads er niet te hoog moet op rijden.
Neerklapbare Alu zijborden zodat je de quads er zijdelings oprijdt.
Prijs lag rond de 1100€
Geplaatst: zo 06 apr, 2008 15:34
door s.michiel
ah merci we gaan een remork kopen bij een kameraad van men pa
Geplaatst: wo 09 apr, 2008 12:53
door No Limit W-tec
Normaal moeten die leverbaar zijn op maximum twee weken, tenzij er leveringsproblemen zijn van motoren of dergelijke.
Afmetingen quad +/- 130x180, neem nog 10cm extra marge voor gemakkelijk in en uitladen. Hangt ook beetje af welke banden je hebt zitten.
Geplaatst: wo 09 apr, 2008 12:53
door No Limit W-tec
Nieuwe W-tec met 2006 CRF450R motor kost momenteel trouwens 15.000 € incl btw
Geplaatst: do 10 apr, 2008 19:57
door s.michiel
ze zijn al besteld hoor ma die belde daarstraks voor de afmetingen van de remork en het was al vrij laat dus ik dacht als ik dat hier opzet moet'k miss niet wachte tot morge als iem. dat weet vindt dat zo mooie quads we hebben inderdaad er 2 met de 2006 motor omdat deze schijnt beter was volgens vele en die was ook nog een stuk goedkoper
Geplaatst: wo 16 apr, 2008 13:25
door Randy Yamaha
waarom niet 2 vlse?
Geplaatst: wo 16 apr, 2008 18:42
door Frank MB
Randy Yamaha schreef:waarom niet 2 vlse?
Dan moet hij ook nog een aanhanger voor zijn laskar kopen, dat wil hij natuurlijk niet.
Geplaatst: wo 16 apr, 2008 19:14
door epix no-fear
haha das een goeje frank
Geplaatst: do 17 apr, 2008 07:26
door No Limit W-tec
Tijden en meningen veranderen snel hé, ooit was dit hier nog een VLS bastion
Geplaatst: do 17 apr, 2008 21:26
door Frank MB
No Limit W-tec schreef:Tijden en meningen veranderen snel hé, ooit was dit hier nog een VLS bastion
Er was ook tijd dat er mensen waren die zweerde bij productiemachines
Geplaatst: vr 18 apr, 2008 14:25
door mx jake
ik heb er ook aan gedacht om dit te schrijven
maar durfde het niet goed
Geplaatst: vr 18 apr, 2008 14:31
door No Limit W-tec
Op dat moment was dat denk ik ook de beste keuze, ik blijf er ook bij dat productiemachines goed zijn, alleen moet je er dan de tijd en het geld voor de ombouw wel bij nemen en dan kom je heel dicht in de buurt van een W-tec. De prijzen van aftermarket onderdelen zijn zijn wel iets gedaald doordat het minder duur is dan vroeger. Motorisch denk ik dat er weinig productiequads opgewassen zijn tegen de CRF motor, denk dat de MCLB rijders dit wel kunnen beamen.
Geplaatst: vr 18 apr, 2008 17:21
door mx jake
is er nog niemand die een w-tec heeft besteld met een rm450z 2008 injektie