uitlaat raptor 350
-
- Toeschouwer
uitlaat raptor 350
hallo,
ik heb een yamaha raptor 350
ik ben echter op zoek naar een goede uitlaat voor mijn quad waardoor de rijprestaties omhoog gaan...
wat raden jullie mij aan? is het beter een geheel systeem te monteren of een zogenaamde slip-on...?
en een slip on is dit alleen de demper?
groeten
ik heb een yamaha raptor 350
ik ben echter op zoek naar een goede uitlaat voor mijn quad waardoor de rijprestaties omhoog gaan...
wat raden jullie mij aan? is het beter een geheel systeem te monteren of een zogenaamde slip-on...?
en een slip on is dit alleen de demper?
groeten
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
weet niet of die voorbocht en demper passen op elkaar,indien wel zou dit zeker al goed zijn. die luchtfilter, steek een goedkope twin air die goed ingevet is en werk je luchtfilterbak open bovenaan,genoeg info te vinden hieromtrentin de search. dan een goede jetting en je zult al een heel goed voerschil hebben.
-
- Toeschouwer
volgens mij hebben ze altijd op elkaar gezeten maar kan ik nog navragen...
maar ik heb dus nog nooit van een fmf merk gehoord iemand ervaring mee?
en de green luchtfilter is al besteld komt waarschijnlijk ddeze week binnen...is dit geen goede?
en is het beter om met of zonder luchtfilterdeksel te rijden?
gr.
maar ik heb dus nog nooit van een fmf merk gehoord iemand ervaring mee?
en de green luchtfilter is al besteld komt waarschijnlijk ddeze week binnen...is dit geen goede?
en is het beter om met of zonder luchtfilterdeksel te rijden?
gr.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
die green filter ken ik niet, maar het beste is nog steeds een schuimfilter. fmf is me vrij bekend en is zeker goed. Een open luchtfilterkast bij een warrior is niet mogelijk omdat de luchtfilter geklemd word door de deksel van de kast. maar het deksel kan je openwerken voor hetzelfde effect te creeren. ik weet wel niet of je veel off-road rijdt, anders moet je zeker enkele aanpassingen doen en niet zomaar met open kast rijden.
greetz
greetz
-
- Toeschouwer