Hoeveel verbruikt jullie quad?
Hoeveel verbruikt jullie quad?
Ik vroeg me af hoeveel jullie quad verbruikt ? (in aantal liter/100km )
Deze vraag omdat ik gisteren ben stilgevallen met mijn R660, maar als ik de tankdop eraf schroefde en erin keek, leek er mij toch nog redelijk wat benzine in te zitten.. Ik had dit ook gechecked voor ik vertrok. Ik heb de benzine toevoer dan op reserve gezet, en dan door gereden zonder problemen.
Aan de raptor rijders: hoeveel km doen jullie met een volle tank ?
Deze vraag omdat ik gisteren ben stilgevallen met mijn R660, maar als ik de tankdop eraf schroefde en erin keek, leek er mij toch nog redelijk wat benzine in te zitten.. Ik had dit ook gechecked voor ik vertrok. Ik heb de benzine toevoer dan op reserve gezet, en dan door gereden zonder problemen.
Aan de raptor rijders: hoeveel km doen jullie met een volle tank ?
Raptor 700: 1/12 1/13
Meestal rijd ik tot 150km en dan moet ik echt tanken. Vind het best jammer eigenlijk want als je veel rijd, sta je vaak te tanken. Tank had best iets groter gemogen:P
Toegevoegd na 1 minuten:
Meestal rijd ik tot 150km en dan moet ik echt tanken. Vind het best jammer eigenlijk want als je veel rijd, sta je vaak te tanken. Tank had best iets groter gemogen:P
Toegevoegd na 1 minuten:
Ja maar jong, dat is ook een automaat en een 4x4 he. Dat lust nou eenmaal een slokje. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je rijd.Boncari schreef:huh... , hoe kan dat , mijn wolverine 450 heeft iets minder dan 20 liter nodig voor 100 kmCastelli schreef:Renegade 800 : Ongeveer 10 liter
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja maar jong, dat is ook een automaat en een 4x4 he. Dat lust nou eenmaal een slokje. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je rijd.[/quote]Boncari schreef:huh... , hoe kan dat , mijn wolverine 450 heeft iets minder dan 20 liter nodig voor 100 kmCastelli schreef:Renegade 800 : Ongeveer 10 liter
Hoi Kees.
De Renegade 800 is ook een 4x4 automaat.
grt.
- yamahakoppel
- Quad GOD
tijgetje verbruikt met de warrior 7.5 l op 100km
als ik achter haar rijd met de raptor en dus haar rijstijl moet aanhouden zit ik met de raptor op 6.5 l en als ik veel alleen rij en dus mijn tempo zit ik toch ook op 7.5 l op 100 km en zit dus ongeveer gelijk met kees die op 150 km dringend moet tanken
reserve zal rond de 2 à 2.5 l zijn daar kan ik toch nog 30 km mee doen
als ik achter haar rijd met de raptor en dus haar rijstijl moet aanhouden zit ik met de raptor op 6.5 l en als ik veel alleen rij en dus mijn tempo zit ik toch ook op 7.5 l op 100 km en zit dus ongeveer gelijk met kees die op 150 km dringend moet tanken
reserve zal rond de 2 à 2.5 l zijn daar kan ik toch nog 30 km mee doen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
- Contacteer: