kenteken aanvragen voor quad in NL

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
aldertm
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

kenteken aanvragen voor quad in NL

Bericht door aldertm »

omdat ik al vrijwel zeker een quad ga kopen, en al weet welke het gaat worden zou ik hier graag de vraag plaatsten:
hoeveel gaat het ongeveer kosten om een quad op kenteken te zetten? te denken aan een max bedrag. (wegenbelasting kost in elk geval mar 24 euro per kwartaal) ook zou ik graag weten wat zon quad ongeveer doet in de verzekering (niet all risk)

de volgende gegevens zijn bekend :

Papieren voor RDW, wegtoelating aanvraag, zitten er bij. (lijkt me dat de quad dan rijklaar is voor in nederland?)

Quad wordt geleverd fabrieksklaar, nieuw in doos.

Afhalen of tegen meerprijs bezorgd.

Specificaties:

watergekoeld

digitale km teller

motorpower 9.5 kw

ketting aandrijving

electrische starter

4 versnellingen vooruit, 1 achteruit

inhoud benzinetank 6 liter
het gaat m om het merk bashan 200 cc

Afbeelding

het zou fijn zijn als iemand deze vraag (door ervaring) nauwkeurig wist te beantwoorden :knikduim: alvast bedankt;) Mvg, ALdert[/img]
Never drive faster then your gardianangels can fly
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

heb zelf niet gedaan maar hier alvast een hele goede tip ;)

laat die rommel astublieft staan als u zelf niet handig bent op gebied van motoren lassen enz.

want dit zijn om het zo maar te noemen De weg werp barbeque's onder de quads.

wanneer je ff zoekt op het forum vind je ook de uitleg waarom ( er zitten natuurlijk ook wat betere tussen, maar hoe groot is de kans dat je die krijgt ?... )

mijn advies is om nog even door te sparen voor een B of A merk quad ( een access sp 250 vind je soms wel voor 3000 2dehands)

en wat het kenteken betreft, dan kan je beter bij een andere dealer van die quads gaan daar krijg je er een met kenteken voor 1750 ongeveer dacht ik.

PS: welkom op het forum :wink:
aldertm
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door aldertm »

nou in eerste instantie denk ik dat ik het wel ga doen. niet om jullie advies in de wind te werpen maar om gewoon te kijken of het wat is. en ik ken wel wat lui die op motorisch gebied wel wat mans zijn dus wat dat betreft zit het wel goed. en wie wet heb ik mazzel.. en daarbij heb ik wellicht geluk met mijn aankoop:D ik wil namelijk nu een quad en niet als ik 7000 euro heb.. (dat heb ik er ook niet voor over.. ik heb darbij nog een boot te onderhouden enz. dus het is gewoon voor de fun.. gaat ie stuk dan is het einde oefening.

als er iets stuk gaat of iets dergelijks aan de hand is met de dan aangeschafte quad zijn jullie de eersten die het weten :dag:

thx voor de respons :D
Never drive faster then your gardianangels can fly
Plaats reactie