dag zonder brandstof

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ICHE
Quad Master
Quad Master

dag zonder brandstof

Bericht door ICHE »

http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Danny
Quadrider
Quadrider

Bericht door Danny »

Zal mijne baas niet graag hebben da mijne camion zonder diesel zal vallen :D
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

zulle we rekening mee houden :wink:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Dat is voor mij een probleem want als ik de 2 tanks van de Ram vul ( dus LPG en benzine ) kom ik een hele tijd toe zonder tanken :knikduim: :knikduim:
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

yo de mannen, ik heb die link hier gewoon gezet, ik weet ook niet of het veel gaat helpen, maar een klein signaal dat ze aan overdrijven zijn kan volgens mij geen kwaad, diegene die tanken voor hun werk (bijvoorbeeld dus de vrachtwagens), alle respect voor, want die mannen pakken ze tegen woordig ook al meer dan hard genoeg aan, ik vind dat dit iets is dat de kleine man wel even kan doen, de benzine handelaren verliezen hier ook niks mee, want als je ziet dat je de 5de normaal moet tanken ga je toch een dagje vroeger .

grtz
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Die dag (5 juni) zouden we de verkoopscijfers van de tankstations willen doen dalen. Natuurlijk zal dit niet veel helpen, maar hiermee laten we aantonen dat de prijzen te hoog zijn zodat er hopelijk wat aan gedaan word...

Dikke zever éé, daarmee kloten ze de tankstations, maar de tankstations kunnen daar ook niks aan doen dat het zo duur is. Het is niet omdat de benzine duurder staat dat de tankstations meer verdienen éé, voor hun blijft dit hetzelfde, integendeel, omdat hij zo duur staat zagen de mensen de hele tijd... :|
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

maar zoals ik het begrepen heb is het ook niet tegen de tankstations, eerder om een seintje te geven aan de overheid, ik weet ook wel dat de stations er niks aan kunnen doen, en dat er minder heffing op moet komen,

edit, => maar de tankstations zullen toch geen verlies hebben als er gewoon een dagje eerder of later getankt wordt, er wordt niet gezegd dat de mensen niet mogen rijden die dag he, dus het verbruik blijft hetzelfde...

sorry als ik dit verkeerd begrepen heb, want ik wil ook niet dat de tankstations de dupe worden hiervan :oops:
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

heeeeee eindelijk rust bij het tankstation, eens tanken! :lol:

Het helpt werkelijk geen fluit al die actie's, de accijns op benzine zijn wetelijk vastgesteld, en dit zal niet gauw worden verranderd.
Stel dat ze de accijns van de bezine en diesel halen, dan komt er vast en zeker meer accijns op bijvoorbeeld Koemelk, ik zeg maar wat! (waarom koemelk: omdat daar acties voor worden gevoerd dat het zo goedkoop is)
Groetjes thuis!

:D
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

Shell maakt elke dag nog zo een 2 miljard winst dus dan kunne volgens mij de prijsen wel iets omlaag :shock:
Danny
Quadrider
Quadrider

Bericht door Danny »

Het zal wel niet veel helpen. Maar er zal toch dringend iets moeten gebeuren aan die prijzen want daarstraks zeiden ze op de radio al dat er veel vliegtuigmaatschappijen over de kop gaan door de hoge prijzen. Die regering doet er precies alles aan om iedere mens leeg te zuigen en dan zitten ze op het einde van het jaar nog met een tekort aan centen :shock:
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

mischien moeten de tankstations eens aktie ondernemen.
I.p.v de auto bestuurders.
Eens zien of dit ongemerkt zal gaan :idea:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Tankstations mogen van mij wel eens wat minder winst gaan maken! :x
Zoals Randy al zegt: 'Shell heeft 2 miljard winst per dag'! :shock:

De prijzen zijn heel erg hoog, met als doel om te zorgen dat er minder benzine gekocht wordt en zodat er minder milieuvervuiling is. Dit vind ik wel een goed doel, al lukt het natuurlijk niet omdat veel mensen de brandstof iedere dag nodig hebben! Ze moeten de vrachtwagenchauffeurs niet zo hard aanpakken, dan moeten ze de mensen die de brandstof niet per se nodig hebben aanpakken!

En vliegtuigen kunnen gemakkelijk in het buitenland tanken :afgestudeerd: !
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
ltz tje
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz tje »

de vrachtwagens moeten met zen alle stake en en te goei en terwijl ook voor meer loon
want daar mag zeker is wat gaan bij komen bij ons loon
maar ja de belgise chauffeurs hebben geen ballen aan hun lijf
al ben ik er zelf eene :mrgreen:
i love my dog kenza (bordaeux dog)
men nieuwe focus clipper 1.8 tdci titanium
ik heb hem van 25/08/08
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Boncari schreef:Tankstations mogen van mij wel eens wat minder winst gaan maken! :x
Je weet echt niet wat je zegt éé, het is niet omdat Shell 2miljard winst maakt, dat daarom de gewone tankstations ook winst maken éé!
Mijn ouders hebben zelf een tankstation en ik heb het nog eens nagevraagd.
Raar maar waar, hoe duurder hij staat hoe MINDER zij verdienen! :roll:

In het verleden, kdenk ongeveer 5 jaar geleden staakten de vrachtwagenchauffeurs omdat de benzine 30frank stond, en nu...

Volgens mij gaat die actie echt niks uithalen!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

zo ene aktie slaat nergens op, er zal dan de dag ervoor of erna meer getankt worden, we gaan niet minder VERBRUIKEN he :roll:

de enige slachtoffers zijn de pomphouders, zij hebben enkele centen per liter.. die ga je pijn doen..

er is veeeel accijns op brandstof en op die accijns komt nog s 21% BTW (jaja, belasting OP EEN belasting :roll: )

de enige die de prijzen DRASTISCH kan verlagen is de regering..

dus kl** aub NIET de kleine zelfstandige die moet leven van die paar centen ;)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Plaats reactie