vorig weekend was er in frankrijk een wedstrijd voor het frans kampioenschap endurance. normaal rijd de kymco quad trophy apart, maar deze keer niet. beste resultaat : 11de algemeen
dit terwijl de kymco quad trophy slechts beperkte veranderingen toelaat (motor is standaard) om de kostprijs te drukken, terwijl de andere serieus getund zijn. op het podium was een yamaha rijder vol lof over de kymco quad trophy piloten
een beetje spijtig dat het merk in belgie minder populair is. in frankrijk is het al jaren de nummer 1.
kymco word serieus onderschat
-
- Quadrunner
- cyberdrone
- Quadracer
Ik had ook geen klagen van mijn kymco, t'was wel maar een 250 en ontbrak vermogen, maarja ik heb er me kostelijk mee geamuseerd.
En ik denk dat Kymco nog serieus gaat groeien !
En ik denk dat Kymco nog serieus gaat groeien !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates