Hallozoals de titel al zegt ben ik op zoek naar foto s van sm met de eigenaar erop
,ben er zelf nog niet uit of ik voor de sm look ga omdat ik denk dat de qaud met eigenaar erop heel klein oogt
mario kart idee
dus als je een foto hebt laat maar zien
ik kan je nu al vertellen dat er bij ons in de omgeving geen sm quads verkocht worden
en heb er ook nog geen 1 in het echt gezien dus heb totaal geen id hoe het eruit gaat zien
ey maar bedankt voor de reactie was er zelf nog niet op gekomen stom dat ik de vraag hier 1st heb gesteld
je moet je er niets van aan trekken hoe het er uit ziet als je tegen 50 door het centrum rijd zullen die terrasjes mensen niet kijken hoe klein is die quad met een persoon er op ze zullen eerder hun oren dicht houden ook al maakt die bijna geen lawaai , als je aan de rode lichten staat het zelfde alleen heb je hier nog sommige mensen die teken doen voor een weelie te maken en als je kalm vertrekt op een normale manier doen ze teken dat je flauw bent of een watje, juist of een quad alleen dient voor weellies te maken en veel kabaal
mijne 700 ligt op 5 cm van de grond als ik er op zit maar als ik er af ga komt die op 7 cm te liggen en vind ik hem niet laag genoeg ik kijk hoe die er uit ziet zonder persoon en hoe die rijd en als iemand dit niet mooi vind als ik er op zit pech voor die persoon
een sm quad maak je omdat je dit zelf mooi vind
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
nou ik heb mijn auto verlaagd voor de looks en niet omdat ik het fijn vind rijden integendeel ik vind het kut rijden , dus zon onnozele vraag is het niet
en heeft iemand u al gezegd dat je er raar in zit als je achter het stuur zit, neen ik denk het niet want als ze u aan spreken sta je er meestal langs
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gewoon doen wat je fijn vind rijden, als je bv een bepaalde look er aan wilt geven. Zou ik tenminste doen. En een auto een andere look geven dat tenkoste gaat aan het rijgedrag zou ik niet doen, niets boven comfort