Bashan 200

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
lpspuntnl
Toeschouwer
Toeschouwer

Bashan 200

Bericht door lpspuntnl »

Heey,

Sinds januari heb ik een bashan gekocht. Heb 'm bij quadstore in lunteren... GEEN AANRADER!
Ben onwijs hard opgelicht door zaken omtrent de quad. :x
Maar goed hieronder zie je mijn quad.. in originele staat en hoe die er nu bij staat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

VERLAGING! zelf gemaakt... beste oplossing denk ik toch

Afbeelding

Afbeelding

En dit is hoe de quad er op dit moment bij staat... :cry:
Heb een ongeluk gehad!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goed het ongeluk is donderdag gebeurd en het is dus een verzekeringskwestie.

Maar goed zodra ik mijn geld heb gekregen van de verzekering (tegenpartij is namelijk schuldig)
ga ik mijn quad weer opknappen en alle plannen die ik nog heb liggen waar maken.

Wat de plannen zijn?

Dat blijft nog even geheim! :tongduim: '

Vragen? STEL ZE :D

Ciao![/img]
Laatst gewijzigd door lpspuntnl op do 26 mar, 2009 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik vind het eigenlijk best een leuk ding! Vooral in het zwart met die monster stickers, normaal houd ik niet van monster stickers omdat iedereen ze heeft maar hier staan ze er wel bij! :D

Jammer van het ongeluk!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

hey,
toch wel 1 van de mooiste bashanes die ik heb gezien toen hij nog heel was...
jammer van het ongeluk

maar waarmee ben je opgelicht?

greetz
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

hey mooie bashan man
maare hoe heb je die voorvelgen er op gekregen want dat is een steek(4x88) waar geen velgen voor verkrijgbaar zijn.

en je zegt dat je opgelicht bent?
lpspuntnl
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door lpspuntnl »

ja het zit zo. op een gegeven moment reed mijn quad niet meer. in de eerste instantie verteld hij me dat de startmotor kapot was. dus nieuwe startmotor gekocht voor 70 euro (blijkbaar op alg-moto voor 39 ofzo). vervolgens een nieuwe startmotor relais (30,-) en uiteindelijk bleek het de accu te zijn. natuurlijk.. het is van mezelf ook niet een van de slimste acties maar toen ik de gloednieuwe onderdelen terug wou brengen werd dat niet geaccepteerd.
voor de accu vroeg die gast ook nog een 50,-!

voor de rest.. die gast heeft mooie praatjes maar dat is ook wel het enige.

en die velgen?
ja er zijn dus een aantal van zulke velgen die op een bashan passen. had in de eerste instantie andere gekozen maar je zit indd met de steekmaten. ook deze pasten er eerst niet op en was ik wel verplicht ( :applaus: ) om wheelspacers erop te zetten :rock:
is overigens 12 inch :knikduim: en waarschijnlijk de enige met deze combi in nederland! :engel:
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

hey,
beetje jammer van die gast hoe hij jou behandeld maarja valt weinig aan te doen.
over die velgen, die staan toch echt super dik hoor bij je quad :applaus:

greetz
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Ruff Ryder »

idd een zeer mooie quad,
zou m alleen proberen nog ietsjes lager te leggen aangezien je, denk ik toch niet offroad gaat,
en als je banden eens versleten zijn zou ik toch voor een lager profieltje gaan.

voor de rest een mooie quad, doe zo voort! :knikduim:
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Hey,
Vergeet niet dat je balljoints die dingen aan je A-Armen die dan naar de velg gaan niet van super kwaliteit zijn.
Dus als hem te laag maakt kan er misschien te veel druk op komen te staan.
Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat iemand andere ball-joints heeft van een motor ofzow dus miss weet diegene er mee van...

greetz
lpspuntnl
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door lpspuntnl »

sterker nog, ik heb gelezen op bashan.de dat je er ook die van een BMW 5 serie E34 op kan doen.
woensdag ga ik naar een bmw dealer en een sloop dus ik zal laten weten of het ook daadwerkelijk zo is.
maar ik ga 'm sowieso nog verder verlagen. Helaas kan het niet lager aan de onderkant omdat de vering dan tegen de kogel aankomt. Dus ik maak een plaatje voor de bovenkant. Ik heb geen zin om in het frame te gaan lassen e.d. dus het idee van LOW LOW LOW valt af.

Ciao!
kooyboy
Toeschouwer
Toeschouwer

bashan

Bericht door kooyboy »

je moet de BASHAN natuurlijk ook van achteren verlagen,anders is het geen gezicht
en het rijd zo hoog als het nu is voor geen meter
ik heb zelf net de BASHAN iets verlaagd ,door het ophangpunt 3cm naar achteren te verplaatsen op de achterbrug
ook ben ik bezig met de BMW kogels zowel de bovenste als de onderste kogels
mischien nog een tip; als je van die eigen gemaakte verlaaging strips wil maken [zoals die van jou]moet je toch staal gebruiken i.v.m de sterkte,omdat die van jou maar van traanplaat aluminium zijn gemaakt
denk ook aan de veiligheid van je zelf en andere weg gebruikers
lpspuntnl
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door lpspuntnl »

Goed ik denk echt wel om mijn veiligheid en die van anderen en ik heb ze uitgebreid getest en laten testen op sterkte.
Het materiaal is dik genoeg en sterk genoeg voor de quad en de klappen die het spul moet opvangen.
En goed terugkomend op dat je 't hoog voor geen meter vind rijden en het geen gezicht vind, dat vind ik dus ook maar goed ik heb nog geen tijd gehad om achter te verlagen. Aangezien het ongeluk net gebeurd is en ik nu nog niets aan de quad mag doen totdat de taxateur is langs geweest.

De bmw kogels.. heb ze al besteld :D
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

hey,
Het is dat ik nog geen 18 ben maar anders had ik ok z'n quadje opgehaald.
Het is dan wel geen A-merk maar toch wel het beste chineesje onder de chineesjes.

Wanneer je de accu, balljoints, startmotor, andere uitlaat erop zet,en alle boutjes en moertjes goed aandraaid heb je toch wel een redelijke quad voor wienig geld.

Ik wou dat yamaha, kawasaki, suzuki of welk A-merk dan ook is met een 150 tot 250CC quad kwam die ook nog is betaalbaar en betrouwbaar is.

greetz
lpspuntnl
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door lpspuntnl »

ja het zijn leuke dingetjes voor hobby.. als je een beetje contacten hebt kun je er ook zeer wijze spulletje voor kopen!
enne... Tknx voor de complimenten ! :D
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

hey de velgen die jij eronder hebt zitte is met of zonder adapters?
btw ik denk dat ik mijn bashan ook maar eens bij projecten ga zette 8)

ik kan de velgen trouwens niet vinden op quadtuning.nl
lpspuntnl
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door lpspuntnl »

zoals ik bovenaan al had gezegd kan je die velgen er alleen maar onder doen met wheelspacers.
en ze staan zeker wel bij quadtuning. check maar bij banden velgen / velgen ITP / ITP SS 112
De sport past er helaas niet onder.. anders had ik die wel
Ciao!
Plaats reactie