Pagina 1 van 5
Nieuwe LTZ 400
Geplaatst: za 21 jun, 2008 20:23
door L crosser
Geplaatst: za 21 jun, 2008 20:40
door airwolf
ja ik had hem gisteren al zien staan op ltz400 central
ik vindt het wel iets hebben die facelift
maar nu is het percies een ltr
Geplaatst: za 21 jun, 2008 20:41
door z400_racer
jammer van de oudere 'ltz/kfx' look maak de nieuwe onderdoet zeker niet in mijn ogen
styled veel agressiever
Geplaatst: za 21 jun, 2008 21:08
door L crosser
lijkt idd net een smalle LTR
Geplaatst: za 21 jun, 2008 21:36
door ProBlaster
L crosser schreef:lijkt idd net een smalle LTR
idd
Geplaatst: za 21 jun, 2008 23:47
door zilladude
idd
Geplaatst: zo 22 jun, 2008 08:35
door nickon
dat vind ik nu eens ideaal zie
vind een ltr net een van de mooiste quads die er zijn, alleen jammer dat je er zoveel onderhoud aan hebt!
maar nu heb je dus een z400 met de looks van een ltr, prachtig
Geplaatst: zo 22 jun, 2008 10:28
door zilladude
ik vind het eigenlijk stom ... nu lijkt hij veel te fel op den ltr , dan ga je je vaak vergissen als je iemand ziet rijden enzo ... ze hadden toch wel iets anders kunnen vinden vind ik
Geplaatst: zo 22 jun, 2008 11:05
door nickon
ja tis mss een nadeel dat hij heel fel op de ltr trekt (zou eens graat de twee op een foto willen zien staan en het verschil zien)
maar de raptors hebben ook allemaal een gelijkende look..
ik vind de standaardkappen van de ltz van vorige modellen trouwens redelijk lelijk
Geplaatst: zo 22 jun, 2008 13:59
door Boncari
Mooie quad!
Goede keus om de look van de ltr te kopieëren!, ik denk dat je nog wel makkelijk het verschil kunt zien tussen de ltr en de ltz, zeker door de breedte! en de look is toch iets anders.
De gril van bijv. een raptor 350,250 en 700 zit toch wel behoorlijk wat verschil in, van achteren is het moeilijker te zien, maar een 700 is toch veel groter dan een 250.
Geplaatst: zo 22 jun, 2008 20:50
door JR
Geplaatst: zo 22 jun, 2008 21:02
door z400_racer
193kg? of ben ik fout? injectie? behoorlijk wat nieuwigheden voor 2009
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 05:27
door No Limit W-tec
Jammer voor de Z400 eigenaars die waarde van hun tweedehands quad ferm gaan zien dalen. Had eerlijk gezegd geen update verwacht maar is goed van Suzuki dat ze de LTZ niet laten vallen en 400 en 450 naast elkaar houden.
EFI was te verwachten dat dat zou komen, in veel landen krijgen ze anders problemen met milieu. Jammer dat ze hem niet op breedte van LTR gemaakt hebben. Dat is net één van de verkoopsargumenten van de LTR. Bij de nieuwe KTM 2009 gaat dit ook één van de sterke punten zijn in toch een verzadigde markt.
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 07:57
door L crosser
k vraag me alleen af waar die extra kilotjes vandaag komen
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 10:20
door nickon
24kg in een klap erbij is wel echt een pak..
en dat gewoon door EFI en nieuwe kappen?
is toch bijna onmogelijk