OMG die chineze...

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

OMG die chineze...

Bericht door Haagje »

ze blijven de andere ook altijd na apen...

http://link.marktplaats.nl/175395229

kan je beter meteen een A merk kopen voor dat geld...

Afbeelding

Deze rasechte sport quad is niet alleen een optische highlight in zijn klasse. Ook technisch hebben de ingenieurs van Hyosung de 450 Sport het een en ander meegegeven: instelbaar veerpakket, drie schijfremmen, roestvrijstalen uitlaatsysteem, gepolijste aluminium velgen etc.etc. Zijn prestaties haalt hij uit een nieuw ontwikkelde 1 cilinder vloeistofgekoelde DOHC vierklepsmotor. De transmissie is voorzien van 5 versnellingen en een achteruit. Dit alles onderstreept zijn sportieve karakter.

De 450 sport wordt getemperd geleverd met 14,2KW. Voor sport doeleinden op een afgesloten terrein en daarvoor geschikte banen kan het vermogen opgekrikt worden met behulp van een powerkit tot wel 38,5KW.

Prijs € 6.899
Tevens met kenteken leverbaar voor € 7.499 incl. BTW/BPM.

Bovengenoemde prijzen zijn inclusief afleverkosten/kentekenleges.

WIJ LEVEREN U NU VOOR €7.999 EEN FOXFUN SPECIAL EDITION MET KENTEKEN, WELKE VOORZIEN IS VAN NERFBARS EN WHEELSPACERS.

Leverbaar in de kleuren:
Zwart en Rood

Technische Specificaties:

Chassis
Overall Lenght
1835 mm

Overall Width
1170 mm

Overall Height
1155 mm

Wheel Base
1250 mm

Seat Height
550 mm

Ground clearance
260 mm

Dry Weight
172 kg

Front braking system
Dual disc brake

Rear braking system
Single disc brake

Engine
Type
Water Cooled, 4 stroke, DOHC, 4 valves

Displacement
449 cm³

Bore & stroke
96,0 X 62,0 mm

Compression ratio
11.8 : 1

Max Power (*)
37.5 kw / 7500 RPM ; 50,99 HP

Max torque (*)
48.0 N.m(4.9 kgf.m) / 6,500 rpm

Carburator
BSR 42 (Diaphragm Type)

Starter system
Electric

Ignition type
Full transistor

Transmission
5 speed + reverse

Fuel tank capacity
11 liters

(*) Power in case of free version, standard limited to 15kw/20,39 HP

Suspension
Front suspension
Double A-arm + adjustable spring

Rear suspension
Aluminium swing arm + adjustable spring

Front Shock absorber
Gas type adjustable

Rear Shock absorber
Gas type adjustable

Front tire
AT 21 x 7 - 10

Rear tire
AT 20 x 11 - 9
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

ik denk er nog steeds het mijne van... en zal dus enkel voor een A-merk gaan
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

ziet er wel mooi en goed uit , en als het nu nog eens een mager prijsje had ja ... :shock:
maar voor dat geld koop je al een A-merk! :wink:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

coolboyke schreef:ziet er wel mooi en goed uit , en als het nu nog eens een mager prijsje had ja ... :shock:
maar voor dat geld koop je al een A-merk! :wink:
hij ziet er zeker goed uit, alleen zoals je zegt voor dat geld heb je al bijna een A merk quad waarvan je weet dat ze (bijna) allemaal goed zijn.
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

hij zal de 1ste persoon zijn die ze verkoopt
dus wilt hij dikke winst
maar zodra er meer leveranciers komen zal de prijs snel dalen
was met die bashan quads ook
die kosten vorig jaar ook nog boven 2500 euro
en nu heb je ze al vanaf 999
the_smoker
Toeschouwer
Toeschouwer

y

Bericht door the_smoker »

Langs de ene kant vind ik chinese dinges maar niks...toch heb ik 2 dingen van de kermis. Een pocketcrosser en een mini quad achtig ding. Heb tege dingen tot op de limiet gedreven. Door tja...enorm hard af te brakken en moeite doen om ze kapot te krijgen. Buiten de motor is alles kapot...maar de motor draait nog. Rijd nu wel met zeer goede olie maar dan nog :p Snap er soms niks van :D
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Quads uit china zijn gewoon slecht! (ik hoop dat ik nu niet weer gebanned word voor discriminatie he steffen?). Die prijs klopt ook niet. Ze zullen wel 800 euro bedoelen!
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

qualiteit wordt beter = prijs wordt hoger. (en kom je in de buurt van de 'echte' merken).
kijk naar goes of cf moto :) :wink:

ooit gaan de chinezen evenver staan als de japaners nu.

en @kees, het is niet perse de chinezen, het zijn gewoon de hoge pieten die profiteren van de chinezen.
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

volgens mij is dit een koreaan, maar de kwaliteit van deze machiene zou heel goed zijn naar de tests die ik gelezen heb :wink:
w-tec club member
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

L crosser schreef:volgens mij is dit een koreaan, maar de kwaliteit van deze machiene zou heel goed zijn naar de tests die ik gelezen heb :wink:
dat kan ik wel geloven , want ze zien er ook heel goed uit.
als de prijs zo rond de 6000euro was , zou dat nog acceptabel zijn vind ik...
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Ik heb de test in Quad-activ magazine gelezen, zij waren er heel positief over
De Koreanen leverden met deze pilot-quad een puik staaltje van vakwerk. Deze TE 450 laat zich immers verrassend goed rijden.
Hyosung heeft al veel baanmotoren geproduceerd en dit is hun eerste quad.

Standaard heeft de quad vering op gas, digitaal instrumentenpaneel, alleen verkrijgbaar in het zwart :roll: , stalen remleidingen, topsnelheid 138km/h. Dit zijn de kenmerken die genoemd werden in het artikel.

Het negatieve wat ze zeiden is dat de quad te zwaar is, waardoor die minder wendbaar is. Soms kregen ze m niet goed in de neutraal.

De prijs die gegeven wordt is € 5950,- incl homologatiekit, dus deze verkoper heeft er dan minstens € 2000,- winst aan :shock: :? .

Ik hoop dat er zo voor iedereen wat meer duidelijkheid is over deze quad, als ik quad-activ moet geloven dan is het een hele goede quad! (op korte termijn, op lange termijn weten ze niet wat die gaat doen)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

op welke site's lezen jullie eigenlijk al die quad zaken ? ik zou ook wel eens zo'n site willen bezoeken... :D
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Hoe sommigen aan al de info komen snap ik ook niet :? , maar ik ben van plan om een abonnement te nemen op quad activ magazine. (http://users.telenet.be/4X4roadmap/quad ... index.html)Ik heb al een proefnummer gehad en die vond ik erg goed, mooie foto's. De reviews vond ik af en toe weinig inhoud hebben, maar het was toch een leuk magazine.
Sommigen lezen allerlei buitenlandse fora en buitenlandse tijdschriften.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Deze quad stond onlangs in het boekje van quad activ en ze hadden hem eens goed getest, en op het eerste zicht waren ze toch positief.
Het is geen chinees maar een koreaan. Ik heb er nog niet met gereden en ze nog niet in het echt gezien maar op foto zien ze er kwalitatief nog niet zo slecht uit.
Ik denk dat iedereen best nog even afwacht en wie weet is deze quad nog zo slecht niet.
Het is niet omdat het geen yamaha, suzuki, of een ander A merk is, dat het dan direct ook niet goed meer is...

@ Kees, nu heb je het over hetgeen de chinezen maken, de vorige keer ging het er wel anders aan toe!
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

groot nadeel is denk ik ook wel : hoe moet je aan aftermarket stukken graken ? en als er dan eens iets kapot is ?(kan bij de beste quads gebeuren) :?:
Plaats reactie