Tuning projecten

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...

Het wordt met deze manier vele malen overzichterlijk en beter

Eens
18
53%
Oneens
16
47%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

ja oke,

maar je gaat niet bijhouden op welke pagina's er allemaal foto's staan.

en ik ben wel eentje die altijd graag kijkt hoe iemand zijn quad opbouwt tot iets moois.

maar als ik dan allemaal die pagina's af moet gaan om de updates te zien.
dan is mijn zin een beetje over.


tevens moet gewoon alles per post gepost worden, zo ga je ook door naar de volgende pagina enz. dus dan zit je ook niet met een alte grote laadtijd.

en in het begin of op het einde staat de link naar het reageer topic. zo houd je ( vind ik ) een mooi overzicht.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

@ Quad-racerrr: Jij weet hoe ik dat bedoel inderdaad,


Nog een keer voor de duidelijkheid: je hebt op QFB verscheidene delen. Onder andere: Sport Quads, Supermotard Quads, 4x4 Utility Quads, Side by Side's, enz
Hier zou ik dus graag nog een ander deel zien namelijk: Tuning Projecten!

In dit deel van het forum (wat dus gewoon op de hoofpagina te zien is) zou ik willen zien: Projecten en Reactie's.

Dan gaat het als volgt: Iemand opent een topic in het forum projecten met de naam Project Yahmaha Raptor.
Daarbij opent hij in het reactie forum ook een topic (wat niet eens met dezelfde naam hoeft zijn maar wat natuurlijk wel handig is) Onderaan of bovenaan het topic Project Yahmaha Raptor zet hij de URL naar zijn reactie topic,


Het zal eerst even moeilijk zijn met de nu bestaande projecten, je kan hier nog een appart fora voor maken met de naam Oude projecten waarin je al deze topics plaatst (op slot).

Het lijkt mij een goed plan, eventueel wil ik wel een weekje mod zijn om alle topics op slot te maken en te verplaatsen om dit te regelen :tongduim:
Groetjes thuis!

:D
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

dan help ik je maar alte graag mee , snap ook donders goed wat je bedoelt , en een slecht iedee vind ik het zeker niet
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

juist :duimhoog:
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Nu loopt dat toch ook vlot? Je ziet in een bepaald topic dat de eigenaar nieuwe mods heeft en als je op reageren klikt komt je post automatisch onderaan het onderwerp dus dat blijft toch even goed overzichtelijk?
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

Mika schreef:Nu loopt dat toch ook vlot? Je ziet in een bepaald topic dat de eigenaar nieuwe mods heeft en als je op reageren klikt komt je post automatisch onderaan het onderwerp dus dat blijft toch even goed overzichtelijk?
wat we bedoelen is dat je gewoon alle plaatjes kan zien en niet 10 paginas moet afgaan voor 3 plaatjes. ( voorbeeld he )
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Dat snap ik. Ze gebruikten op scooter fora waar ik op actief geweest ben dezelfde methode met 2 aparte topics per project.

Maar leden die dagelijks (of toch bijna) op het forum zitten krijgen de kans om alle mods & foto's uitgebreid te bekijken & kunnen dan eenvoudig reageren zonder perse alle reacties te lezen.

Ik vind persoonlijk de huidige indeling onder sport- en supermotardquads met telkens 1 onderwerp per project en per eigenaar perfect maar hier zal iedereen wel een verschillende mening over hebben.

Vind het natuurlijk wel leuk dat er zo'n voorstellen komen, zo is er nog eens wat actie & gelegenheid tot discusie op het forum!
De moderators zullen waarschijnlijk wel een beslissing nemen als ze zo'n verandering nuttig vinden. :wink:
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

Mika schreef:Dat snap ik. Ze gebruikten op scooter fora waar ik op actief geweest ben dezelfde methode met 2 aparte topics per project.

Maar leden die dagelijks (of toch bijna) op het forum zitten krijgen de kans om alle mods & foto's uitgebreid te bekijken & kunnen dan eenvoudig reageren zonder perse alle reacties te lezen.

Ik vind persoonlijk de huidige indeling onder sport- en supermotardquads met telkens 1 onderwerp per project en per eigenaar perfect maar hier zal iedereen wel een verschillende mening over hebben.

Vind het natuurlijk wel leuk dat er zo'n voorstellen komen, zo is er nog eens wat actie & gelegenheid tot discusie op het forum!
De moderators zullen waarschijnlijk wel een beslissing nemen als ze zo'n verandering nuttig vinden. :wink:
En de mensen die maar eens per week komen of voor het eerst zijn dan?

Die willen een project vanaf zijn eerste updates bekijken en gaat er naar 5 pagina's zoeken de lol eraf.


Even een voorbeeld: Het project van kevin, heel mooi project met veel updates, maar doordat er vele mensen op reageren is het lang zoeken naar update's zeker als je vanaf het begin zoekt!
Om precies te zijn: 122+87 pagina's, wat zonder de reacties (dus alleen updates) slechts een pagina of 25 is?

:!: Kevin is slechts een voorbeeld, niets om zwart te maken!
Groetjes thuis!

:D
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

Mika schreef:Dat snap ik. Ze gebruikten op scooter fora waar ik op actief geweest ben dezelfde methode met 2 aparte topics per project.

Maar leden die dagelijks (of toch bijna) op het forum zitten krijgen de kans om alle mods & foto's uitgebreid te bekijken & kunnen dan eenvoudig reageren zonder perse alle reacties te lezen.

Ik vind persoonlijk de huidige indeling onder sport- en supermotardquads met telkens 1 onderwerp per project en per eigenaar perfect maar hier zal iedereen wel een verschillende mening over hebben.

Vind het natuurlijk wel leuk dat er zo'n voorstellen komen, zo is er nog eens wat actie & gelegenheid tot discusie op het forum!
De moderators zullen waarschijnlijk wel een beslissing nemen als ze zo'n verandering nuttig vinden. :wink:
ja idd de mods beslissen. Ik snap natuurlijk dat je niet zo 1 2 3 alles veranderd. maar het houdt wel een mooi overzicht :)
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

dus jij opent een topic met je project, ik begin in een nieuw topic een vraag of dergelijke te stellen, iemand anders op datzelfde moment ook en hopla 2 nieuwe topics met vragen en of felecitaties erbij, wordt heel verwarrend mijn gdacht, maar dat is mijn mening hé,

of iemand die niet gezien heeft dat er al een topic open is over dat project

grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

ICHE schreef:dus jij opent een topic met je project, ik begin in een nieuw topic een vraag of dergelijke te stellen, iemand anders op datzelfde moment ook en hopla 2 nieuwe topics met vragen en of felecitaties erbij, wordt heel verwarrend mijn gdacht, maar dat is mijn mening hé,

of iemand die niet gezien heeft dat er al een topic open is over dat project

grtz
Alleen de eigenaar van een project maakt te gelijk ( wanneer hij dus zijn project topic maakt ) ook een reageer topic aan. ( dus niemand anders maakt een topic over zijn project. )

het reageer topic geeft hij in een link aan in zijn Project topic. zodat je ook niet daar hoeft te zoeken.
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

ja ik had het gelezen, maar ik doelde eigenlijk erop dat er nieuwelingen zijn bijvoorbeeld die nu ook de zoekfunctie niet gebruiken die ook 1000 keer hetzelfde vragen en maar doen, je gaat zien dat er vlug meerdere topics geopend gaan worden. (sorry, de tekst die ik eerst had getypt heb ik blijkbaar gewist en enkel het laatste van mijn bericht gepost :oops: )
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

ik vind het systeem wat we nu hebben goed
als je een tuning topic hebt en een reageer topic ga je veel de zelfde reactie's krijgen neem nu bijvoorbeeld iemand heeft zijn banden verkeerd staan iemand ziet dit in het tuning project en zonder het reactie topic te bekijken verwittigd je die persoon dat zijn banden verkeerd staan ondertussen ben je al de zoveelste die dat zegt

zoals het nu is lees je het hele topic door en je hebt direct de foto's en de reactie's samen staan en zie je ook direct de ideeën en meningen van de andere forum gebruikers

oke, er zijn topics van veel blz en waar maar de helft eigenlijk nuttig is en de rest is veel blabla maar dit wordt soms ook uitgelokt door de eigenaar maar is soms ook stimulerend voor de eigenaar :idea: als je iets plaatst en niemand reageerd dan weet je ook niet de mening of de ideeën van andere
overlaatst met een forum gebruiker gepraat en mijn mening over zijn quad gegeven :duimhoog: vroeg die aan mij "waarom zeg je dat niet in mijn topic "
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie