zuiverekoek of niet?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

zuiverekoek of niet?

Bericht door Scratch »

Hallo allemaal,

Ik zag deze raptor staan op marktplaats en het leek me wel wat.
Maar zal de prijs wel kunnen?

Hier de link.

http://link.marktplaats.nl/180528513

ik heb al gemaild en dit waren de reacties:

Hallo,

Ik doe de raptor weg omdat ik een huis heb gekocht
2300 euro is deze prachtige quad voor u
De quad is bij een dealer gekocht
ketting en tandwielen zijn vervangen schokbreker zit een speciale op en ze olie enz is nog geen maand geleden vervangen en nieuwe nefbars
De quad loopt als een nieuwe(hij is ook bijna niet gebruikt ook nooit wedstrijden meegereden gewoon voor prive)

----

Aankoops papieren zijn niet meer aanwezig dat komt omdat de vorige eigenaar was verhuist en de papieren ergens zoek zijn geraakt.
De quad is gekocht bij een erkende dealer volgens mij Quadparts en het onderhoud is uitgevoerd door een monteur van een motorzaak.
En u zal zien als u een keer komt kijken dat de quad echt met liefde is behandeld.

---

het bouwjaar is 2006 en hij loopt netjes

Dit waren de antwoorden op mijn vragen.

zal dit echt zijn of fake?

greetz
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

jammer van de papieren.
Ga er eens naar kijken zonder centjes in je zakken.
Deze quad is meer waard in stukken.
En in belgie is papieren aanvragen voor een NIET gestolen quad een makkie.
Hoe het in nederland zit weet ik niet, maar daar komen der nog nen hoop kosten bij dacht ik.

Vraag het chassis nummer en tik het even in op www.stolenquads.eu en kijk even.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

cobby schreef:jammer van de papieren.
Ga er eens naar kijken zonder centjes in je zakken.
Deze quad is meer waard in stukken.
En in belgie is papieren aanvragen voor een NIET gestolen quad een makkie.
Hoe het in nederland zit weet ik niet, maar daar komen der nog nen hoop kosten bij dacht ik.

Vraag het chassis nummer en tik het even in op www.stolenquads.eu en kijk even.
Hoi,
Nou dat hij geen papieren heeft maak ik geen probleem van omdat de quad toch alleen maar in het bouwland gebruikt gaat worden.
Ik heb gebeld, en het klonk allemaal opzich wel goed. Hij zij al direct tegen mij dat ik het chassis nummer mocht na trekken en de quad uitproberen.

De reden van verkoop is dus omdat hij gaat verhuizen en hij had zowiezo al geen ruimte om met de quad te gaan rijden. Hij zij zelf ook al dat hij de goedkoopste op marktplaats was aangezien de quad geen kenteken heeft.

ik zal nog even mailen of ik het chassis nummer mag.

greetz
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Ik heb het vermoeden dat dat geen raptor 350 is, maar zo'n HSUN 350. Optisch bijna geen verschil (los dan van die radiateur), maar in prijs zeker wel! Kwaliteit en betrouwbaarheid zou ik niet weten...
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tiesko »

Hey Scratch, volgens mij is dat geen Yamaha Raptor, maar zo'n replica Raptor... :bier:
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Is er iemand die dit kan bevestigen? of het een replica is?

greetz
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Als je beter gaat kijken dan zie je
andere voorbanden ( dat kan nog)
vooraan een radiator
de achterkap bevestiging is ook licht anders .
De neus is anders
Je moet maar even een foto zoeken van een echte raptor en vergelijken.

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

cobby schreef:Als je beter gaat kijken dan zie je
andere voorbanden ( dat kan nog)
vooraan een radiator
de achterkap bevestiging is ook licht anders .
De neus is anders
Je moet maar even een foto zoeken van een echte raptor en vergelijken.

Grts
ja ik was al gaan vergelijken en wat mij ook opviel was de voorkap, en de radiator.
nou ik heb toch nog niet genoeg gespaard dus ik ga hier ook niet verder op in.

ik denk dat ik beter een echte goede yamaha blaster uit 2006 kan halen met een snelle uitlaat etc.

greetz
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

dan bevestig ik het maar :D

tis een hsun.

geen gezeur of wat dan ook of bewijs.
tis en blijft een hsun.

anders stond er wel yamaha raptor ( want dat is nog aantrekkelijker met die prijs)

hier de egte
http://link.marktplaats.nl/175522936

zie waar de sleutel bij de raptor moet en bij de hsun.
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

ja, jullie hebben gelijk :wink:
ik ga liever voor een echte yamaha en dan maar een blaster

greetz
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tiesko »

Dat is :duimhoog: , Scratch.

Een Blaster is schittering om mee te beginnen, ik heb dat namelijk ook gedaan :D , en ik ben er heel tevreden over! :draailach:

( Ik dacht zeg het ff... :idea: )

Groet! :bier:

Toegevoegd na 1 minuten:

Ik bedoel uiteraard schitterend, en niet schittering ..... :roll: , ik was er eve met me kop nie bij..... :mrgreen:

Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Hoi,
ik weet het:)
zijn super quadjes als ze lopen :afgestudeerd:

Ik heb er al 2 gehad.

1 uit bouwjaar 1999 koste 1250 met DG snelle uitlaat, andere ontsteking en powerfilter.
Na 2 keer rijden had ik mijn balanstandwiel kapot kosten 180 euro! en nog een keer, 1 van de bouten die de kop van de cilinder vast houd die was lamgedraaid dus moesten nieuwe bout, pakkingen etc in. Weer 175 euro.
Toen heb ik die quad verkocht aangezien ik een laptop wou heb ik hem verkocht voor 1500 euro dus ik heb weinig verlies gedraaid, maar wel veel plezier van gehad! De quad was sneller als een suzuki eiger 400cc:D:D

Een paar maand terug heb ik nog een keer een blaster gekocht omdat ik het niet kon hebben dat ik geen quad meer had :knikduim: . Het was weer een blaster van MAAR 800 euro inclusief brengen. Het ding liep opzich goed maar toch maar even binnengedaan voor controle om direct de olie te vervangen en misschien andere bandjes. Maar toen ging de telefoon. :duimlaag:
Wat bleek, er zat een gat in mijn carter, er kwam olie vanuit de versnellingsbak bij in de cilinder :? dus de olie die ze lieten aflopen zat een benzine geur en troep in. Het hele blok ging uit elkaar, toen is het carter proffesioneel gelast en het blok ging weer terug in elkaar met de nodige nieuwe pakkingen etc. Later ook nog even de koppelingsplaten vervangen en toen liep hij weer prima :knikduim: kosten 700 euro totaal :muur:

Maar omdat de ketting/tandwielen ook al niet goed meer waren, de banden waren proffielloos bedacht ik me dat ik hem beter kon verkpen en dan nog 3 a 400 euro bijleggen en een goede blaster kan halen uit het jaar 2005/2006 met goede banden, ketting en tandwielen en een blok dat een stuk minder te lijden heeft gehad. Dus de quad heb ik verkocht voor 1400 euro dus een verlies MAAR 100 euro en toch nog wel veel cross plezier van gehad na de grote beurt :ster:

Zo dit is mijn verhaal van mijn quads tot op heden. De blaster blijft gewoon een TOP-quad als ze gewoon nog niet al te oud zijn en goed zijn onderhouden. Nu even doorsparen tot mijn budget rond de 2000 licht en dan een mooie en snelle quad terug kopen :knikduim:

greetz
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tiesko »

Dat was het mooiste verhaal wat ik ooit van een Blaster gehoord heb... :wink: , Je hebt gewoon gelijk, Blaster is heerlik om mee te beginne!

:applaus: :duimhoog:

2takt
Plaats reactie