aankoop quad
-
- Toeschouwer
aankoop quad
hey, een zoveelste topic die word geopend maar vind nie al men vragen terug dus start ik hier een nieuw $
heb nog niet met een quad gereden maar ben het wel van zin om er redelijk veel mee te rijden, zowel baan als off road. (mss iets meer baan)
twijfel een beetje voor een raptor 350 ma vrees beetje dat dit te licht is . .. zal wel een goeie guad zijn om mee te beginnen maar ben je het niet rap beu? voorkeur gaat naar 660 of een 700 raptor maar id dit ideaal voor baan-offroad . . . en qwa onderhoud ? ? ?
dus effe op een rijtje zetten;
-twijfel raptor 350, raptor 660, raptor 700, voordelen nadelen?
-word gebruikt voor zowel baan als off road.
-ook voor- nadelen voor onderhoud op baan enzo . . .
heb juist met een GSXR 750 gereden en was ook men eerste moto, wou direct al iets beter van motor omdat het anders mss rap gaat tegensteken, bij quad ook?
-prijsklasse; iets van een 5000euro max
ale info kan nuttig zijn voor mij dus posten maar. thx
heb nog niet met een quad gereden maar ben het wel van zin om er redelijk veel mee te rijden, zowel baan als off road. (mss iets meer baan)
twijfel een beetje voor een raptor 350 ma vrees beetje dat dit te licht is . .. zal wel een goeie guad zijn om mee te beginnen maar ben je het niet rap beu? voorkeur gaat naar 660 of een 700 raptor maar id dit ideaal voor baan-offroad . . . en qwa onderhoud ? ? ?
dus effe op een rijtje zetten;
-twijfel raptor 350, raptor 660, raptor 700, voordelen nadelen?
-word gebruikt voor zowel baan als off road.
-ook voor- nadelen voor onderhoud op baan enzo . . .
heb juist met een GSXR 750 gereden en was ook men eerste moto, wou direct al iets beter van motor omdat het anders mss rap gaat tegensteken, bij quad ook?
-prijsklasse; iets van een 5000euro max
ale info kan nuttig zijn voor mij dus posten maar. thx
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- detoren
- Quadfanaat
- Contacteer:
\\JohnBeton schreef:Maakt wel uit, een quad met NL-kenteken kost een pak meer dan dezelfde quad met Belgisch kenteken.barossa chetaa schreef:maakt toch niet uit he ? ik heb mijn quad ook uit belgie gehaald lommel en woon zelf in nederland limburg ,
ik denk 20 % verschil nl bpm op nieuwprijs , bij 2de hands invoeren is dat verschil grotendeels weg .
maar als jij een gsxr 750 te flauw vind moet je zeker geen 350 quad kopen .de 750 van suzuki is namelijk wel een heel handelbare machine die vaak snellere ronden maakt dan r1 of een 100 of zx 10 onder de kont van particuliere (bv zomeravond competitie ) .
net als bij motors is bij quad het gewicht en de handelbaarheid veel belangryker zeker ofroad . bewijst de yamaha 450 tegenover de zwaardere raptor.
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
ik vind voor te beginnen een lt-z400 een zeer goede quad
suzuki lt-z400
kawasaki kfx400 deze is dezelfde als lt-z400 alleen int groen
of de laatste nieuwe van kawazaki de 450 schoon machine is dat
maar die zal wat te duur zijn voor uw butget
deze hebben alle 3 ook een achteruitversnelling en dat moet je wel hebben vind ik voor offroad
dit is mijn mening
suc6 met de zoek tocht
grtz mark
suzuki lt-z400
kawasaki kfx400 deze is dezelfde als lt-z400 alleen int groen
of de laatste nieuwe van kawazaki de 450 schoon machine is dat
maar die zal wat te duur zijn voor uw butget
deze hebben alle 3 ook een achteruitversnelling en dat moet je wel hebben vind ik voor offroad
dit is mijn mening
suc6 met de zoek tocht
grtz mark
i love my dog kenza (bordaeux dog)
men nieuwe focus clipper 1.8 tdci titanium
ik heb hem van 25/08/08
men nieuwe focus clipper 1.8 tdci titanium
ik heb hem van 25/08/08
-
- Toeschouwer
als ge voor 2de hands gaat zult ge met 5000 euro max in belgie zeker 660 op de kop tikken. als ge voor de 2004 gaat zult ge nog iets over komen zelfs. die 2004 zijn imo nog deftige machines, gaat erom om een deftige occasie te vinden.
350 zou ik persoonlijk niet voor gaan, die zul je te vlug beu zijn volgens mij.
voor de 700, is zowel plezierig op baan als offroad. maar daar kom je met 5000 euro niet me toe imo.
zoals hier boven vermeld: de Z400 is ook geen slechte quad, of eventueel een polaris predator
350 zou ik persoonlijk niet voor gaan, die zul je te vlug beu zijn volgens mij.
voor de 700, is zowel plezierig op baan als offroad. maar daar kom je met 5000 euro niet me toe imo.
zoals hier boven vermeld: de Z400 is ook geen slechte quad, of eventueel een polaris predator
-
- Toeschouwer
nja, nu ben ik toch nog beetje aant twijfelen ze. . . een raptor 660 spreekt me wel erg aan maar zo een Yamaha YFZ450 rijd ook wel snel en goed .. . .
welke van de twee is dan het best voor 50% baan, 50% off road? ? ? en qwa onderhoud? en van de raptor vind je héél véél stukken voor wat uit te bouwen, heb je dat bij die YFZ450 ook? bedankt alvast
welke van de twee is dan het best voor 50% baan, 50% off road? ? ? en qwa onderhoud? en van de raptor vind je héél véél stukken voor wat uit te bouwen, heb je dat bij die YFZ450 ook? bedankt alvast
-
- Toeschouwer
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
yfz is een echte cross machienen , wilt wel meer tijd in de onderhoud , een raptor niet zoo erg , de keuzen is ook wat vind je mooier ?krisbigfoot schreef:nja, nu ben ik toch nog beetje aant twijfelen ze. . . een raptor 660 spreekt me wel erg aan maar zo een Yamaha YFZ450 rijd ook wel snel en goed .. . .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Toeschouwer