goed of niet?
goed of niet?
heb een vraagje over de quad om te bouwen naar SM zou dit ook willen doen ben er een beetje mee begonnen al alleen zit ik nog op cross banden. sommige zeggen als ge straatbanden zet dat het nietmeer fijn is met de quad te rijden dat het echt heel hard ligt en dat het veel moeilijker stuurt. is dit waar of niet?
Als je van plan bent om vooral op de baan te rijden, zou ik toch niet twijfelen om een setje baanbanden aan te schaffen. Heb het tijdje geleden ook gedaan omdat mijn voorste crossbanden te snel aan het verslijten waren van op de weg te rijden, en ik heb het me nog niet beklaagd. Moeilijker sturen zou ik niet zeggen, wel vinniger, kan nu veel sneller door de bochten
ik heb een ''sm'' met crossbanden eronder. ik heb niks te klagen, alleen je voelt hem goed trillen de quad door de voorste crossbanden.
Maar voor de rest rijdt het gewoon goed
slijtage valt wel mee. Maar ik wil sowieso in de winter men crossbanden eronder voor meer grip.
en ga kijken voor in de zomer baanbanden. Maar deze houden het nog wel even uit
Maar voor de rest rijdt het gewoon goed
slijtage valt wel mee. Maar ik wil sowieso in de winter men crossbanden eronder voor meer grip.
en ga kijken voor in de zomer baanbanden. Maar deze houden het nog wel even uit
Re: goed of niet?
hoi ik ryd met een kymco maxxer 300 met tapbanden by my trilt hy al rond de 65km/u ik zou ook kyken voor banenbanden moet dat aan de 4 wielen of enkel of achter
-
- Quad Master
Re: goed of niet?
kijk even naar het topic wat je nu omhoog kickt, dat is al 4 jaar oud
maar voor een antwoord op je vraag, alle 4 in 1 keer lijkt mij het beste anders hou je de trillingen in het stuur nog
maar voor een antwoord op je vraag, alle 4 in 1 keer lijkt mij het beste anders hou je de trillingen in het stuur nog
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter