bashan opvoeren + probleempjes oplossen
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 12:12
hoi, ik zal me meteen maar voorstellen.
Ik ben Timo.
Woon in arnhem.
24 jaar.
Rijd een Civic 1.6 met een zelf ontworpen turbo kit
sinds zaterdag ben ik eigenaar van een bashan 200s-7
ik beschouw het ding als speelgoed. maar wel speelgoed waar ik dan veel mee speel.
als ik het geld had haalde ik natuurlijk een yamaha raptor, dus dat hoeft niet meer door iemand gemeld te worden
ik heb een aantal mankementen gevonden aan het ding.
1 de sporing is als een zwabber in een emmer op wielen.
2 de remklauw heeft speling en de ophanging er van ook.
3 volgensmij treed er detonatie op.
4 wielbouten zijn niet conisch.
5 remverdeling is achter meer als voor.
1 sporing is al opgelost. ik heb het camber afgesteld. en nu heb ik veel meer grip in de bochten
2 de remklauw achter heeft speling op de 2 pennen.
en de ophanging van de remklauw zelf ook.
is dit op een manier op te lossen? ik heb gecontroleerd of alles goed vast zat van de remklauw en dat was wel het geval.
3 evt de oorzaak van een te arm mengsel. ik lees overal dat er een grotere sproeier in moet.
welke maat sproeier iss origineel, en welke zou er in moeten?
4 bijeen auto zitten er altijd conische bouten of moeren bij de wielen, zodat de wielen precies in het midden komen te zitten. bij de quad zitten gewone boutjes. lijkt me niet echt slim van meneer Foe-jong-hai. het schroefdraad is ook dunner als dat van een auto.
zijn er conishe moeren verkrijgbaar voor quads?
5 als ik de rem in trap blokkeren de achterwielen. het is volgensmij beter als de voorwielen beter remmen.
hoe is dat bij jullie quadrijders?
ohja en ik ga natuurlijk meteen tunen als ik deze probleempjes heb op gelost.
Ik zat te denken aan
Kop vlakken.
Kop inwendig polijsten.
Intake polijsten.
Ontsteking aanpassen
carb met de jusite sproeier.
nieuwe bougie.
hogere topsnelheid dmv een kleiner tandwiel achter.
Custom uitlaat maken.
achter verlagen.
Ik ben Timo.
Woon in arnhem.
24 jaar.
Rijd een Civic 1.6 met een zelf ontworpen turbo kit
sinds zaterdag ben ik eigenaar van een bashan 200s-7
ik beschouw het ding als speelgoed. maar wel speelgoed waar ik dan veel mee speel.
als ik het geld had haalde ik natuurlijk een yamaha raptor, dus dat hoeft niet meer door iemand gemeld te worden
ik heb een aantal mankementen gevonden aan het ding.
1 de sporing is als een zwabber in een emmer op wielen.
2 de remklauw heeft speling en de ophanging er van ook.
3 volgensmij treed er detonatie op.
4 wielbouten zijn niet conisch.
5 remverdeling is achter meer als voor.
1 sporing is al opgelost. ik heb het camber afgesteld. en nu heb ik veel meer grip in de bochten
2 de remklauw achter heeft speling op de 2 pennen.
en de ophanging van de remklauw zelf ook.
is dit op een manier op te lossen? ik heb gecontroleerd of alles goed vast zat van de remklauw en dat was wel het geval.
3 evt de oorzaak van een te arm mengsel. ik lees overal dat er een grotere sproeier in moet.
welke maat sproeier iss origineel, en welke zou er in moeten?
4 bijeen auto zitten er altijd conische bouten of moeren bij de wielen, zodat de wielen precies in het midden komen te zitten. bij de quad zitten gewone boutjes. lijkt me niet echt slim van meneer Foe-jong-hai. het schroefdraad is ook dunner als dat van een auto.
zijn er conishe moeren verkrijgbaar voor quads?
5 als ik de rem in trap blokkeren de achterwielen. het is volgensmij beter als de voorwielen beter remmen.
hoe is dat bij jullie quadrijders?
ohja en ik ga natuurlijk meteen tunen als ik deze probleempjes heb op gelost.
Ik zat te denken aan
Kop vlakken.
Kop inwendig polijsten.
Intake polijsten.
Ontsteking aanpassen
carb met de jusite sproeier.
nieuwe bougie.
hogere topsnelheid dmv een kleiner tandwiel achter.
Custom uitlaat maken.
achter verlagen.