Pagina 1 van 1
veranderen van motorblok
Geplaatst: wo 22 okt, 2008 19:11
door quadfreak90
zou een rmz 450 blok van 2008 het goed doen onder een quad.
en kan die versnellingsbak dat aan?
Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: di 11 nov, 2008 17:44
door quadpower#89
dit heb ik mij ook al afgevraagt. wil je dit in een ltr 450 kader leggen?
Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: wo 12 nov, 2008 08:40
door #24
ik zou dat ook willen doen en heb eens rondgehoord bij mensen die er iets van kennen en die beweren dat de versnellingsbak dat niet aankan! moest er iemand een oplossing weten voor die versnellingsbakprobleem is alles opgeslost....want dan is het zeker mogelijk en snel!
Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: wo 12 nov, 2008 09:13
door Tiesko
waarvoor kan de versnellingsbak dit niet aan?...als ik vragen mag.

Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: do 13 nov, 2008 19:49
door quadfreak90
nee is voor onder een trx 450 weet dat het niet het zelfde merk is maar zou mij niet zo kunne geven want
zo een blok heeft toch rond de 50 pk dacht ik en daarvoor moet ik mijn trx al serieus wat tunnen en weet een 2008 blok dus met 5 bak nieuw voor 1250
Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: do 13 nov, 2008 20:16
door L crosser
maak er maar 60 pk van want de ´´gewone´´ LTR blokken hebben al 50 pk met cherry

Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: do 13 nov, 2008 20:19
door quadfreak90
mijn standaard trx heeft er 36 dacht ik dus 50-60 pk is wel een groot verschil
Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: vr 14 nov, 2008 07:40
door mx jake
quadfreak90 schreef:nee is voor onder een trx 450 weet dat het niet het zelfde merk is maar zou mij niet zo kunne geven want
zo een blok heeft toch rond de 50 pk dacht ik en daarvoor moet ik mijn trx al serieus wat tunnen en weet een 2008 blok dus met 5 bak nieuw voor 1250
doe voor mij ook maar 5 van die 2008 blokken voor €1250 per stuk
Re: veranderen van motorblok
Geplaatst: vr 14 nov, 2008 18:25
door quadpower#89
volgens de reclame van yoshimura doen een ltr 450 met een cherrybomb 47pk. ik heb gehoort dat suzuki in 2008 een slechte reeks van crossblokken rmz 450 heefd gemaakt en dat de carters breken. dus pas op als je zo'n blok koopt in occasie.
je wil dit in een trx 450 kader? al eens gedacht dat een rmz 450 bj 2008 injectie is? hoe ga je dat aansluiten op je honda benzine tank?
en bevetsigingen maken en zorgen dat alles in lijn staat is meer werk dan het lijkt. ook mag je blok niet te schuin en niet te recht staan als je blok niet goed geplaatst is in hoogte in het chassis kun je denk ik ook problemen krijgen met het spannen van de ketting?
en vooral je blok goed gekoeld krijgen schijnt een probleem te zijn (heb ik gehoort bij yamaha)
een suzuki blok is ook wel een stuk goedkoper he dan een honda of yamaha. misschien zegt dat wel wat over de kwaliteit? maar daar durf ik me niet over uitspreken dat weet ik niet.