ik vroeg me af of het 'gemakkelijk' was om dit te installeren ==>
het is voor op mijn ltz 400, daar staat het niet op want ik heb een apart bakske voor mijn pinkers die ik erna heb moete opzette toen ik mijn ltz kocht en nu vinnek da ni zo 'proper'
best door een garagist late doen of kan ik het ook zelf?
installeren van elektronica voor pinkers
-
- Quadracer
is makkelijk zelf te doen, je zult wel de meeste dingen eens moeten uitmeten
de meeste zullen overeen komen en de draadjes van de pinkers moet je zien te vinden met het uitmeten
dan kan je die er vantussen knippen en zo met elkaar verbinden
de meeste zullen overeen komen en de draadjes van de pinkers moet je zien te vinden met het uitmeten
dan kan je die er vantussen knippen en zo met elkaar verbinden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadfanaat
zorg dat je uw kabeltjes labeltjes geeft en zie dat je het elektrisch schema hebt.
dan gewoon aan elkaar zetten. ik heb mijn kabelboom is moeten vervangen en daar waren de kleurencodes anders en 2 grote fishen
ook helemaal verschillend en heb het op deze manier en met "weinig" elektrische kennis goed gebracht
succes!
dan gewoon aan elkaar zetten. ik heb mijn kabelboom is moeten vervangen en daar waren de kleurencodes anders en 2 grote fishen
ook helemaal verschillend en heb het op deze manier en met "weinig" elektrische kennis goed gebracht
succes!
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660