REVIEW : Achterbanden Titan Fast Trekker 20 * 10 * 9
REVIEW : Achterbanden Titan Fast Trekker 20 * 10 * 9
Voor diegene die graag geweten hadden wat ik van dit nieuwe setje banden Titan Fast Trekker vond , zie onderstaande foto :
Voor zachte zanderige ondergrond MX ( Zoals Kaulille , Honda Park ) :
Krijgt deze band 10/10 . Hij is niet te hoog zodat je ook niet te veel snelheid veliest , m.a.w je moet geen tandwielen veranderen . Ook heeft deze band enorm veel grip en kan je er rustig en gecontroleerd mee springen omdat deze band ook helemaal niet zwaarder is dan een RAZR .Ook het profiel is vlak van deze band en dat helpt bij het bochtenwerk.
Voor Harde ondergrond MX ( Zoals BQR , Veldwegen , Gravel roads ) :
Krijgt deze band 8/10 . De band heeft enorm veel grip en toch kan je met deze band driften . Wel oppassen voor je achterganger , want je werpt wat omhoog .Ook weer rustig en gecontroleerd springen omdat deze band ook helemaal niet zwaarder is dan een RAZR .Ook het profiel is vlak van deze band en dat helpt bij het bochtenwerken en rijplezier . Nadeel is hier dat RAZR evengoed presteerd .
Voor op de weg :
Krijgt deze band 8/10 . Ik heb een uurtje of 3 op de baan gereden en erna geken wat de slijtage was , deze was NIHIL . Ook presteerde hij goed qwa bochtenwerk en driften .
Algemene Indruk :
Deze band is zeker een aanrader voor mensen die een allround band zoeken en daardoor krijgt hij van mij een score van 9/10 . Hij kost 1/3 minder dan RAZR banden en dat is dan ook al weer een heel pluspunt !
Eindrusultaat :
Voor de achterste banden zou ik op het moment geen ander paar meer willen .
Verkrijgbaar :
Bij Piranha Racing en op stock > www.Piranha-racing.com
Voor zachte zanderige ondergrond MX ( Zoals Kaulille , Honda Park ) :
Krijgt deze band 10/10 . Hij is niet te hoog zodat je ook niet te veel snelheid veliest , m.a.w je moet geen tandwielen veranderen . Ook heeft deze band enorm veel grip en kan je er rustig en gecontroleerd mee springen omdat deze band ook helemaal niet zwaarder is dan een RAZR .Ook het profiel is vlak van deze band en dat helpt bij het bochtenwerk.
Voor Harde ondergrond MX ( Zoals BQR , Veldwegen , Gravel roads ) :
Krijgt deze band 8/10 . De band heeft enorm veel grip en toch kan je met deze band driften . Wel oppassen voor je achterganger , want je werpt wat omhoog .Ook weer rustig en gecontroleerd springen omdat deze band ook helemaal niet zwaarder is dan een RAZR .Ook het profiel is vlak van deze band en dat helpt bij het bochtenwerken en rijplezier . Nadeel is hier dat RAZR evengoed presteerd .
Voor op de weg :
Krijgt deze band 8/10 . Ik heb een uurtje of 3 op de baan gereden en erna geken wat de slijtage was , deze was NIHIL . Ook presteerde hij goed qwa bochtenwerk en driften .
Algemene Indruk :
Deze band is zeker een aanrader voor mensen die een allround band zoeken en daardoor krijgt hij van mij een score van 9/10 . Hij kost 1/3 minder dan RAZR banden en dat is dan ook al weer een heel pluspunt !
Eindrusultaat :
Voor de achterste banden zou ik op het moment geen ander paar meer willen .
Verkrijgbaar :
Bij Piranha Racing en op stock > www.Piranha-racing.com
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Vrees een beetje dat de nopppen op de zijkant wat te dicht staan als het vettig ligt. Dan gaat modder er tussen kleven en komt er niet meer uit. Razr is ook zo, op dat gebied is Kenda Klaw beter, hebben we duidelijk gezien in Fouron, en vettig was het daar zeker !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Kenny, iedereen stond echt versteld van de Klaw banden in het natte Fouron ! Turf Tammers waren een ramp, Razr zat ook vol en Klaw reed zichzelf mooi proper, ik had ook geprobeerd met de Bear Claw, de zware modderband maar daarvoor was de ondergrond onder de modder te hard waardoor er niet voldoende grip was. Wil best wel eens deze nieuwe band proberen.B@ckBone schreef:Dat denk ik ook teun . Trouwens als het echt vettige klei of leemgrond is heb je dat met elke band , zelfs met bearclaws ..
Let op mensen, enkel in 18 en 20" heeft Fast Trekker dit profiel, in 22" is het iets anders !
De 22" bendadert zeer goed de Kenda Klaw, zelfde prijs, maar weet niet of Titan zo lang meegaat als Kenda, iemand ervaring ?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
ik monteer ze als HARD = traktorrichting V vooruit
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Awel en ik stond verstomd in Dahlem hoe goed deze band wel presteerde ...ik denk dat er nog meerdere zo over denken , want de razr was echt niks waard op dat parcours.No Limit YFZ schreef:Kenny, iedereen stond echt versteld van de Klaw banden in het natte Fouron ! Turf Tammers waren een ramp, Razr zat ook vol en Klaw reed zichzelf mooi proper, ik had ook geprobeerd met de Bear Claw, de zware modderband maar daarvoor was de ondergrond onder de modder te hard waardoor er niet voldoende grip was. Wil best wel eens deze nieuwe band proberen.B@ckBone schreef:Dat denk ik ook teun . Trouwens als het echt vettige klei of leemgrond is heb je dat met elke band , zelfs met bearclaws ..
Let op mensen, enkel in 18 en 20" heeft Fast Trekker dit profiel, in 22" is het iets anders !