inschrijven

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
beginneling
Toeschouwer
Toeschouwer

inschrijven

Bericht door beginneling »

hallo

ik heb eens een vraag hoe kan ik mijn quad op de weg krijgen het is een 110cc quad semi automaat maar er zijn geen papieren bij waar moet ik die aanvragen en wat kost dat op mijn quad staan wel lichten en achterlicht alleen nog pinkers en dan is het in orde er staat wel een seri nummer in maar zonder papieren ben ik nog niet veel en heb al op internet gezocht maar vind niks kunnen jullie mij mischien helpen dus wat ik graag zou weten is hoe moet ik aan papieren geraken en wat kost dat en hoe verzekeren en wat kost dat en dan moet die nog gekeurd worden of zo iets en hoe gaat dat in zijn werking
danny_metall
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: inschrijven

Bericht door danny_metall »

Het beste is dat ding weer in teruilen... met 110cc rij je een beetje VEEL in de weg!!
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tiesko »

Boh, tis misschien handiger als je af en toe eens een punt (.) neer zet :wink: is wat makkelijker lezen.

Ik denk inderdaad dat je beter het geld kunt besparen en direct een quad met kenteken kunt kopen!
Wat voor quad is het precies die je nu hebt?

Groeten! :)
2takt
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

gebruik de zoekknop eens, in een of ander topic staat het degelijk uitgelegd wat je moet doen.
en je kan beter je quad verkopen en even doorsparen, 110cctje is op de weg niets waard...je hinderd alleen de overige bestuurders op de weg
je quad gehomologeerd krijgen zal je'n hoopje gaan kosten
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
beginneling
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door beginneling »

hallo

danku voor de goede raad, denk ook dat het beste is een nieuwe quad kopen die zwaarder is heb mijn ook al te koop gezet
en dan koop ik een zwaardere
maar alvast bedankt voor de goede raad
Plaats reactie