lonestar/laeger's protrax trx450r (2X quad van de maand)
Geplaatst: zo 25 jan, 2009 18:48
Omdat ik al meer aan het veranderen ben dan dat ik eerst wilde doen zal ik hier maar een topic aanmaken.
Het gaat dus om een honda trx450r. Gemaakt in 2008 met een 2005 motorblok
Het frame, achterbrug en link, stuurstang is van lonestar
Armen is van het laeger's protrax type
Achteras is een excaliber
Veren zijn van ohlins
Radiator is van PWR
Quadtech hood
Nerfbars zijn van rath racing
Bumper is van blingstar
Hiper velgen
Een foto van toen ik hem kocht. Wel al met mijn velgen
Het motorblok is binnen om het carter te vervangen. Er was een scheurtje in. Reden was dat het blok het frame raakte. En om dat het blok binnen moest heb ik er maar een hinson klok en een hotcam nokkenas stage 2 laten inzetten.
Omdat ik mijn fast flex stuur er terug op wilde moest ik de stuurstang vervangen want het renthal stuur is een stukje hoger. Dus heb ik een stuurstang van Janssen racing gekocht die +2 hoger is en +1 meer naar voren
En omdat ik alles eens wilde nakijken heb ik hem maar heel uit mekaar gehaald. Lagers van de achteras ga ik vervangen. De remleidingen heb ik anders moeten leggen. Deze zijn iets te lang. Ik heb +2 armen en denk dat ze voor +3 armen zijn. Hoe de tank vast stond op het frame heb ik ook moeten veranderen omdat de tank te laag stong en niet juist paste op het zadel. Dus nu staat hij er zo bij.
Het gaat dus om een honda trx450r. Gemaakt in 2008 met een 2005 motorblok
Het frame, achterbrug en link, stuurstang is van lonestar
Armen is van het laeger's protrax type
Achteras is een excaliber
Veren zijn van ohlins
Radiator is van PWR
Quadtech hood
Nerfbars zijn van rath racing
Bumper is van blingstar
Hiper velgen
Een foto van toen ik hem kocht. Wel al met mijn velgen
Het motorblok is binnen om het carter te vervangen. Er was een scheurtje in. Reden was dat het blok het frame raakte. En om dat het blok binnen moest heb ik er maar een hinson klok en een hotcam nokkenas stage 2 laten inzetten.
Omdat ik mijn fast flex stuur er terug op wilde moest ik de stuurstang vervangen want het renthal stuur is een stukje hoger. Dus heb ik een stuurstang van Janssen racing gekocht die +2 hoger is en +1 meer naar voren
En omdat ik alles eens wilde nakijken heb ik hem maar heel uit mekaar gehaald. Lagers van de achteras ga ik vervangen. De remleidingen heb ik anders moeten leggen. Deze zijn iets te lang. Ik heb +2 armen en denk dat ze voor +3 armen zijn. Hoe de tank vast stond op het frame heb ik ook moeten veranderen omdat de tank te laag stong en niet juist paste op het zadel. Dus nu staat hij er zo bij.