red and white raptor se :)
red and white raptor se :)
na al heel veel keer gezegd en gedacht te hebbe van een raptor te kope heb ik hem dan eindelyk.
ben hem 31 maart gaan bestellen by jumpingjet in maaseik en ben hem 3 april mogen gaan halen .
het was toen lekker warm en heb al direkt kunne wennen aan mijn beest want ben van hasselt
heb hem direkt met wat sm opties erby gekocht :
douglas red label velgen , goldspeed bandjes erop gegooid
vapor teller + houder
moose racing stuurdemper
spoorverbreders voor + achter
technoflex verstelbare vering (zalig voor op de baan trouwens )
art nerfbars
art voorbumper
r1 achterlicht met pinkers in verwerkt
da was het zo wat .. ben echt fier en super content van myn machien en zal jullie nu maar foto's tone
ben hem 31 maart gaan bestellen by jumpingjet in maaseik en ben hem 3 april mogen gaan halen .
het was toen lekker warm en heb al direkt kunne wennen aan mijn beest want ben van hasselt
heb hem direkt met wat sm opties erby gekocht :
douglas red label velgen , goldspeed bandjes erop gegooid
vapor teller + houder
moose racing stuurdemper
spoorverbreders voor + achter
technoflex verstelbare vering (zalig voor op de baan trouwens )
art nerfbars
art voorbumper
r1 achterlicht met pinkers in verwerkt
da was het zo wat .. ben echt fier en super content van myn machien en zal jullie nu maar foto's tone
Laatst gewijzigd door raptorboy op do 23 apr, 2009 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
Re: red and white raptor se :)
zo zo een heel jaar moeten wachten op je quad Zo lang zou ik da niet vol houden
[*]heb em 31 mei gaan bestellen by jumpingjet in maaseik en ben hem 3 mei mo[*]
Post maar snel foto's dan
[*]heb em 31 mei gaan bestellen by jumpingjet in maaseik en ben hem 3 mei mo[*]
Post maar snel foto's dan
idd maandfoutje gemaakt
post maar snel foto's!!!!
post maar snel foto's!!!!
ben aant proberen maar krijg eieren vn die imageshack
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
ziet er goed uit
blijf weg van imageshak!
gebruik tinypic!
is 100x beter!
prachtige quad!!!
gebruik tinypic!
is 100x beter!
prachtige quad!!!
ok thx zal het volgende keer doen . thx voor reacties ben super fier op mijn beest
Zeer schone raptor !!!
Van waar in hasselt zijt ge ergens?
Van waar in hasselt zijt ge ergens?
Mooie ride en proficiat met uw aankoop, ik wens u veel veilige kilometers toe
yo
thx ik ben van kuringen . ik ben tans al veel voorby u thuis gekomen hoor kerel want ik weet waar gy woont ben ne kameraad vn pieter jan . wy waren die twee met ons pitbikes die altijd door kwamen kom is rijden samen he ?
Laat maar iets weten als ge wilt gaan rijde.
hoe zet ik zo een foto vn myn quad als avatar ? want zo een leeg wit kaderke is ook mr niks
gistere eens gaan ryden in de regen en ik moet zegge das dikke fun ma toch wel gevaarlyk
gistere eens gaan ryden in de regen en ik moet zegge das dikke fun ma toch wel gevaarlyk
nu heb ik ng een vraagje . mijn vapor teller die tript soms . da beeld blyft ineens volledig staan en dan zijn mijn km weg en mijn klok staat fout enzo . zou da kunne zijn door da er water in is gekome ?