Pagina 1 van 3

opfokken van YMF350r..

Geplaatst: di 22 jun, 2004 17:03
door MC_Orie
hallo! Wat zou ik volgens jullie kunnen doen om men raptor(warrior)350 op te fokken :wink: maar niet extreem veel geld uit te geven. Zouden jullie me kunnen helpen? :D

Re: opfokken van YMF350r..

Geplaatst: di 22 jun, 2004 17:10
door R rider
MC_Orie schreef:hallo! Wat zou ik volgens jullie kunnen doen om men raptor(warrior)350 op te fokken :wink: maar niet extreem veel geld uit te geven. Zouden jullie me kunnen helpen? :D
doe wat ik je heb gezegd :wink:

Geplaatst: di 22 jun, 2004 17:23
door Ralph
Raptor Warrior YFM350? Wat is het nou?

Geplaatst: di 22 jun, 2004 17:27
door Sg6
Ralph schreef:Raptor Warrior YFM350? Wat is het nou?

denk dat ie de kfx bedoelt

Geplaatst: di 22 jun, 2004 17:28
door Ralph
Oooh :lol:

Geplaatst: di 22 jun, 2004 17:45
door R rider
350 raptor, en gelieve niet twee keer dezelfde topic aan te maken :?

Geplaatst: di 22 jun, 2004 18:23
door Ralph
Pijpje, filtertje, nokkenasje, zoals altijd :)

Geplaatst: di 22 jun, 2004 18:26
door Mika
Een warrior blok is machtig ! Kan je echt loeiend hard laten gaan !

Direkt titanium uitlaat systeem, big bore met alle toeters en bellen gecombineerd met hoge druk piston, FCR carb, alu airbox met Twinair of K&N, nokkenassen, evt. dyno jet kit, om te beginnen :twisted: :twisted:

Let the beast go ! :twisted:

Geplaatst: di 22 jun, 2004 18:32
door Ralph
Maar is het blok hetzelfde als het blok van de Warrior?

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:04
door Mika
Op motorisch gebied was enkel de carburator anders zeker? Ze zien er toch iig hetzelfde uit :lol:

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:09
door No Limit W-tec
Afblijven van die 350, vooreerst kun je er weinig uithalen, het zal veel geld kosten en niet het gewenste resultaat geven.

Dus sparen voor een zwaarder model (bvb KFX400)

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:11
door Mika
Och jong ! :D Héél gek !

Ik rij je zo overhoop met je dikke YFZ op MIJN ouwe Warrior :twisted:

Die gaan !!! En dat voor 350 cc :twisted: Nie normaal gewoon !!!

Kzou zo terug de Yamaha willen, maar ja, die Honda is zoooo mooi in het rood :D

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:21
door B@ckBone
Mika schreef:Op motorisch gebied was enkel de carburator anders zeker? Ze zien er toch iig hetzelfde uit :lol:
De kleppendeksel is ook van magnesium geworden + koelribben onder de motor + kleiner skirt van de piston

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:29
door Quad_Z-400
Mika schreef:Een warrior blok is machtig ! Kan je echt loeiend hard laten gaan !

Direkt titanium uitlaat systeem, big bore met alle toeters en bellen gecombineerd met hoge druk piston, FCR carb, alu airbox met Twinair of K&N, nokkenassen, evt. dyno jet kit, om te beginnen :twisted: :twisted:

Let the beast go ! :twisted:
hij had gevraagd om er meer uit te halen ZONDER veel geld uit te geven :wink: :wink: :wink:

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:55
door Robby
als je er wijnig geld insteekt kan je ook al wat hebben:
-luchdeksel eraf, andere luchtfilter, andere uitlaat, vindt je genoeg in okasie en dat is ook al voelbaar, anders doeie complete revisie, andere zuiger ergens naar 400cc gaan en dan porting doen, en voorderest blok gewoon reviseren, en andere cams staken. je moet natuurlijk je adressen weten voor zulke dingen goedkoop en goed te laten doen.
greetz