wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Quadbeest
Quadrider
Quadrider
Berichten: 415
Lid geworden op: wo 21 sep, 2011 20:07

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Quadbeest »

Haha ja ik vond het wel lachen
gerrit-gerard
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: za 14 mei, 2011 11:34

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door gerrit-gerard »

snap nog steeds niet waarom sommige mensen het gevaarlijke dingen vinden heb er juist 1 gekocht omdat met gladheid een scooter een ramp is na meerdere kneuzingen en breuken een quad gekocht en iedereen vind het een slimme keuze
en het is natuurlijk ook erg leuk om mee te rijden
Quadbeest
Quadrider
Quadrider
Berichten: 415
Lid geworden op: wo 21 sep, 2011 20:07

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Quadbeest »

Nouja ik moest afgelopen week ook plotseling remmen en gleed zo door bijna tegen een auto. En toen stond ik verkeerd om bij een stoplicht :D
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2148
Lid geworden op: zo 23 mei, 2010 17:43
Locatie: vliermaal

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Gielen_24 »

heeft ook met je banden te maken :D
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
Gebruikersavatar
TheMask
Quadrider
Quadrider
Berichten: 438
Lid geworden op: di 06 mar, 2012 20:56
Locatie: Etten-Leur

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door TheMask »

mijn vrouw vind het wel ok... mist ik de modder en graspollen er maar vanaf haal voordat ik hem in de garage zet :lol:
tssk.. vrouwen ;)
vrienden vinden het ook wel tof geloof ik, die willen steeds weten waar ik ga rijden, zodat ze kunnen kijken (en eventueel wat stof/gras/modder kunnen happen)
mijn collega's vinden het ook een super interessant apparaat, ik geloof zelfs dat er een bezig is om te kijken om er ook een te kopen :)

eigenlijk alleen maar positief 8)
Afbeelding
Rensuh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 27 mei, 2012 21:28
Locatie: Omgeving Harlingen

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door Rensuh »

Ik ben gelukkig nog nooit aangehouden, ik ben 13 dus mag ik nog niet op de weg.
Mijn vader vind het geweldig dat ik blij ben met m'n quad.
Mijn moeder zeg dat ik altijd voorzichtig moet doen, daar houd ik me dan soms aan.
Nog nooit een ongeluk gehad, er nog nooit afgevallen.
Op de weg zag ik een puchje langscrossen, ik erachteraan en hem ingehaald.
Toen stond hij wel wat verbaasd te kijken. Daarna snel afgeslagen, want er kwam een auto langs -.-

Dat was mijn verhaal.
Rij voorzichtig!
dave88
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1239
Lid geworden op: vr 17 feb, 2012 17:01
Locatie: nuth

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door dave88 »

Fijn dat jij je ammuseerd. Moet kunnen, deed ik vroeger ook.moet je van je vader ook zeggen dat hij niet weet dat je de quad gepakt hebt als je politie je aanhoud?
HONDA the dream of power
subzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 291
Lid geworden op: za 14 apr, 2012 20:40
Locatie: genk

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door subzero »

:lol: moest ik ook zeggen toen ik 14 was en met de camino ging rond crossen
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 25 apr, 2012 23:34
Locatie: Enschede

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door giofonix »

Tsja, we waren voor 6 jaar geleden in Kroatie voor vakantie. Hier hebben ik en mijn vriendin een bromquad gehuurd. Hier een beetje mee rond gereden. Ding ging 60 en was een gevaar voor iedereen:D Dit omdat we er met z`n 2en opzaten.
En hij kwam de heuvels met moeite op. Toen we stopten op een zandpad ben ik even alleen gaan crossen. Nouja, crossen.. ding was echt niet snel. Maar de kriebels waren er. Weer in Nederland aangekomen begon ik te fantaseren hoe het zou zijn met meer vermogen. En wilde een quad. Maar helaas werd dit uit gesteld, en uit gesteld. We kochten een huis, veel aan verbouwd. Daarna werd de tuin onder handen genomen. Hier een mooie koivijver van 15kub aangelegd met een kleine 20 kois.
helaas veel opstart problemen gehad, dus veel te veel geld in gestoken. Daarna nog 3 auto`s versleten(1 total loss), en 4 boodschappen auto`s. Ook een dure hobby. Maar voor 2 jaar geleden in Italië een quad zien rijden, en ja hoor. De kriebels begonnen weer als nooit te voren. Na veel zeuren met mijn vriendin besloten een quad aan te kopen. Ik mocht 1500 euro besteden. dus ik zonder verstand een Shineray stixe aan geschaft. Heb er meer problemen mee gehad dan fun. Dus ding na een jaar en 3x te hebben gereden verkocht. En aangezien ze het zelf ook niet kan laten om geen quad in de schuur te hebben mocht ik voor een hoger bedrag een quad aankopen. En dat dus zonder te veel denken gedaan :applaus: En zodoende nu een Rappie 350r.

M`n vrienden vinden het wel leuk, maar hebben zelf het geld er niet voor(over).
M`n ouders vinden het wel ok. Zijn blij dat ik niet voor het motorrijbewijs ben gegaan :applaus:
M`n familie, tjsa. Grote familie, dus heb geen idee. Zullen het wel leuk vinden.

Wel zei m`n vader toen ik de Raptor kocht dat die het een bij elkaar geraapt zooitje vond. Maar dat zou wel gekheid zijn. Want zo is die 8)

De Politie kijkt je na alsof je een misdaad begaat. De agentes daar in tegen. Die lachen en maken een vriendelijk gebaar. Zou wel komen omdat ik me op dat moment even aan alle regels hielt.

Verder ben ik nog niet aan gehouden. Maar ook nog nooit met de auto :verymad: Zelfs alcohol controles mag ik door rijden. O nee. ben 1x aangehouden in de Surveillance auto in uniform. Na 3 min had die agent zoiets van, ow.. Niet gezien. Rijd u maar door :idea:
Yamaha Raptor 350R Spec.
Fonzsy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 19 jan, 2012 13:01
Locatie: lummen

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door Fonzsy »

heb mijn ltz-400 gekregen omdat ik geslaagd was voor men rijbewijs ( meeste kinderen krijgen een auto ik krijg een quad :D)

men maate vinde da allemaal stoer 1 kameraad heeft er ook een

1keer tegen gehoude door de smurfe: nam een vluchtheuvel te snel :roll: ik vond van niet

ouders vinden het wat gevaarlijk maar ze hebben er nu zelf ook een gekocht :D
Gebruikersavatar
Hospitality
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 11 sep, 2013 15:22

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door Hospitality »

mijn ouders zijn er tegen. gingen mij buiten smijten als ik ééntje mee naar huis bracht.
heb ik dan ook gedaan en goed nieuws... ik woon nog thuis haha :D

mijn ouders vinden het te gevaarlijk
meeste van mijn vrienden vinden het mooi maar te gevaarlijk en te duur.
en sommige van mijn vrienden vinden dat het teveel lawaai maakt :D

op straat zijn er veel mensen die omkijken, vooral veel kinderen die teken doen dat ik is gas moet geven :D
maar dan nu het slechte gedeelte: enorm veel mensen flitsen met hun lichten, of doen tekens dat ik gek ben enz.
ook al doe ik NIKS en hou ik mij aan de snelheid, weet niet wat die mensen hun probleem is eigenlijk.

ben nog nooit door de politie aangehouden dus daarmee heb ik geen ervaring :)
LDL
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 02 jan, 2013 17:07

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door LDL »

Ik was al van mijn 10 jaar aan het zagen voor een quad te krijgen maar dit mocht niet van mijn ouders omdat ze het te gevaarlijk vonden op mijn 14 jaar heb ik mijn eerste quad gekregen van mijn nonkel een 250 cc Chineesje ik weet dit is niet vet maar op dat moment was het echt de Max maar naa 1 jaar was de lol er van af continu problemen. Dus was het tijd voor wat nieuws op mijn 17 heb ik dan eindelijk wat ik wou een kvf650 mijn ouders waren hier wel positief over maar nu was het mijn nonkel die mij voor zot verklaarde en er tegen was :verymad: omdat ie zogezegd veel te zwaar ( te veel cc voor 17 jaar ) is. Kortom mijn ouders zijn er positief over mijn familie deels positief en mijn vrienden vinden het natuurlijk allemaal de Max zeker als ze zelf eens mogen rijden.
Gebruikersavatar
Hospitality
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 11 sep, 2013 15:22

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden

Bericht door Hospitality »

LDL schreef:Ik was al van mijn 10 jaar aan het zagen voor een quad te krijgen maar dit mocht niet van mijn ouders omdat ze het te gevaarlijk vonden op mijn 14 jaar heb ik mijn eerste quad gekregen van mijn nonkel een 250 cc Chineesje ik weet dit is niet vet maar op dat moment was het echt de Max maar naa 1 jaar was de lol er van af continu problemen. Dus was het tijd voor wat nieuws op mijn 17 heb ik dan eindelijk wat ik wou een kvf650 mijn ouders waren hier wel positief over maar nu was het mijn nonkel die mij voor zot verklaarde en er tegen was :verymad: omdat ie zogezegd veel te zwaar ( te veel cc voor 17 jaar ) is. Kortom mijn ouders zijn er positief over mijn familie deels positief en mijn vrienden vinden het natuurlijk allemaal de Max zeker als ze zelf eens mogen rijden.
Opletten met vrienden te laten rijden. Veel mensen hebben er geen aanleg voor en gaan terwijl ze links af willen rechtdoor ofzo iets :) met mijn quad rijd niemand behalve ik.
Plaats reactie