50cc quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
sem
Toeschouwer
Toeschouwer

50cc quad

Bericht door sem »

hallo,wie kan mij helpen

ik heb nog een dinli T-rex 100cc staan onder het stof en zou het kunnen om daar een 50cc motor onder te steken en die inschrijven als brommerom mee naar school te rijden. Die quad heeft papieren van een motor maar is momenteel niet verzekerd. Kan dit ook goedkoop door gewoon een andere cilinder en piston?

En vooral kan dit wettelijk, hoeveel gaat mij dat kosten ?

alvast bedankt.
taz22
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: 50cc quad

Bericht door taz22 »

natuurlijk kan alles. helaas zal de quad opnieuw naar de keuring moeten. ook ligt er bij een 100cc verzie een ander blokje onder als bij de 50cc verzie dus zal deze vervangen moeten worden door een denk ik minarelli hz blokje.
wat je zou kunnen doen ik een sloop brommerquad zoeken met een blok en frame en dan gewoon alles over zetten.

persoonlijk zou ik dan gewoon gaan voor een andere 50cc quad kan je die 100cc quad verkopen of eventueel gebruiken om een beetje gek me te doen.

gr
Leon
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
sem
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: 50cc quad

Bericht door sem »

bedankt,

maar ik heb er al zot mee gedaan. daarom is hij nu kapot.Ik ben nog niet zeker of ik zoveel moeite ga doen. Ik heb nu iets anders om mee te crossen Yamaha wolverine 450 dat gaat tenminte vooruit :D .

greetz sem
Plaats reactie