Pagina 1 van 1

vraag ivm aftermarket koppelingen

Geplaatst: zo 02 aug, 2009 11:25
door technoflexer
wat is eigelijk het nut van deze koppelingen ik heb al gezien dat je van gytr en van hinson komplete andere koppelingen kan krijgen. ik bedoel niet de koppelingspalten zelf maar meer de clutch basket, inner hub en clutch pressure plate

wat is de bedoeling van deze 3 zijn deze gewoon lichter zodat je motor sneller in toeren gaat of geven deze een ander koppelings gevoel (dosering...)

Re: vraag ivm aftermarket koppelingen

Geplaatst: ma 03 aug, 2009 16:27
door vanpee jelle
das een goei vraag hier heb ik ook interesse in want de mijn is ook bijna op.

grtz jelle

Re: vraag ivm aftermarket koppelingen

Geplaatst: wo 05 aug, 2009 20:04
door FLIPmode
9 kansen van de 10 uit één stuk alu gefreesd en dus sterker en lichter, zijn wel prijzig ten opzichte van orgineel (allé bij suzuki dan hé)
:bier:

Re: vraag ivm aftermarket koppelingen

Geplaatst: do 06 aug, 2009 16:32
door JohnBeton
ze zijn inderdaad sterker en kunnen meer verdragen, vooral als je blok zwaar getuned is is het aangeraden van zo'n koppeling te steken om slijtage te voorkomen.

Re: vraag ivm aftermarket koppelingen

Geplaatst: do 06 aug, 2009 17:29
door vanpee jelle
win je bvb een bettje aan koppel ook als je zo een aftermarket zet?

grtz jelle

Re: vraag ivm aftermarket koppelingen

Geplaatst: do 06 aug, 2009 18:30
door technoflexer
ik ben daarstraks nog bij reytec geweest,en het is idd zoals al gezegd is deze zijn gewoon sterker ze zijn meestal gefreesd ipv gegoten en hebben dan ook nog meer openingen voor de olie tussen de koppelingsplaten te laten

verder is er gene vermogenswinst oid mee te boeken.