Hulp gevraagd
Geplaatst: zo 06 sep, 2009 12:17
Hallo beste quadmensen
Ik heb een tijd terug een crossmoto gekocht (namelijk een rm 250).
Ik weet dat ik eigenlijk op een quadforum zit maar ik denk dat hier de beste informatie te vinden is.
De zoekfunctie heb ik reeds gebruikt (en uren gegoogled) maar ik blijf bij vragen zitten.
Het zit zo dat ik mijn RM 250 graag zou willen inschrijven, en er dus een enduro of supermotard kan van maken.
Het is echter zo dat ik GEEN papieren heb meegekregen, maar heb hem wel gekocht bij een winkel en niet bij een particulier (namelijk quadshop te alken). Zijn de papieren van de motor op te vragen? (hij is van 2006)
Zo nee, ik ken iemand die papieren voor een rm250 verkoopt, met het ticket van het kader erbij. Met dit papier kan ik hem dan inschrijven als ik mij niet vergis? Na homologatie wel te verstaan.
wat is jullie mening? is dit te riskant om dan rond te rijden op een motor die ingeschreven staat op een ander chassisnummer etc?
Het is wel zo dat ik graag deze motor wil houden omdat ik weet dat hij goed onderhouden is enzovoort en ik wil ook graag de mogelijkheid blijven behouden om te gaan crossen, dus het aankopen van een full SM valt een beetje buiten de kwestie...
Ik weet niet goed of ik hier juist zit met mijn verhaal, maar ik weet dat een quad inschrijven vaak een heel gedoe is dus ik dacht, deze mensen zullen wel wat ervaring hierbij hebben
Dank bij voorbaat!
Ik heb een tijd terug een crossmoto gekocht (namelijk een rm 250).
Ik weet dat ik eigenlijk op een quadforum zit maar ik denk dat hier de beste informatie te vinden is.
De zoekfunctie heb ik reeds gebruikt (en uren gegoogled) maar ik blijf bij vragen zitten.
Het zit zo dat ik mijn RM 250 graag zou willen inschrijven, en er dus een enduro of supermotard kan van maken.
Het is echter zo dat ik GEEN papieren heb meegekregen, maar heb hem wel gekocht bij een winkel en niet bij een particulier (namelijk quadshop te alken). Zijn de papieren van de motor op te vragen? (hij is van 2006)
Zo nee, ik ken iemand die papieren voor een rm250 verkoopt, met het ticket van het kader erbij. Met dit papier kan ik hem dan inschrijven als ik mij niet vergis? Na homologatie wel te verstaan.
wat is jullie mening? is dit te riskant om dan rond te rijden op een motor die ingeschreven staat op een ander chassisnummer etc?
Het is wel zo dat ik graag deze motor wil houden omdat ik weet dat hij goed onderhouden is enzovoort en ik wil ook graag de mogelijkheid blijven behouden om te gaan crossen, dus het aankopen van een full SM valt een beetje buiten de kwestie...
Ik weet niet goed of ik hier juist zit met mijn verhaal, maar ik weet dat een quad inschrijven vaak een heel gedoe is dus ik dacht, deze mensen zullen wel wat ervaring hierbij hebben
Dank bij voorbaat!