ik ben van plan een fp demper te kopen, is ongeveer hetzelfde als een rino. Weet iemand de maten van de sproeiers als ik deze steek en als ik het clipje van de naald moet verplaatsen ?
kan niemand mij helpen ??? Ik zou graag weten wat de standaard mainjet is van een raptor en welke sproeier ik nu best neem door een andere demper (fp) ?
fp is een zeer goede demper en je voelt inderdaat dat de raptor er meer vermogen me heeft en je ziet het ook een vriend van mij heeft een vol standaard raptor en de mijne met fp en ik ben toch een stukje rapper.
iedereen die ik ken heeft een fp demper op dus denk ik ook wel dat hij redelijk goed zal zijn want ik denk zelfs dat er niet veel verschil is tussen een fp en een rino mischien het geluid
ik heb me juist ook ne fp gezet ter op geeft wel veel lewaai maar dat vind ik er juist ferm aan maar ik heb hem nog niet kunnen testen heb wel de straat eens ne keer op en af gered met één hand maar dat gaat niet zo goed
@ R-rider, raptor is echt zeer moeilijk om te rejette!!!!!
ik kon het zelf niet! piranha kreeg hem trug aant bolle maar pruttelt nog alty, moet morge trug binne....
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force