How to sub forumpje onder werkplaats.
How to sub forumpje onder werkplaats.
Hallo allemaal.
Aangezien mensen vaker vragen hoe doe je dit of hoe doe je dat, lijkt het me verstandig om een HOW to selectie aan te maken onder werkplaats als sub/subforum
Zo kan iemand gelijk geholpen worden wanneer hij iets wilt maken of wilt vervangen aan de quad.
Zo kan iemand een how to maken, ( of tips + plaatjes aan iemand die al een how to heeft gemaakt geven)
Zodat je bijvoorbeeld weet hoe je een achteras moet vervangen of achterbrug.
Of hoe een carburateur in elkaar zit en moet schoonmaken.
Zo kan men meteen iets kant en klaar vinden ipv eerst het hele forum door te zoeken of zomaar wat te posten.
Bij deze vraag ik dan ook meteen aan mensen die iets vervangen aan de quad of iets maken voor de quad, om hier een How to van te maken. Zoals bijvoorbeeld een racecut maken, of een stuurdemper plaatsen. Een hele uitleg om je quad af te stellen en ga zo maar door.
Ik hoop dat de mods hier wat mee willen doen want dit zou een mooie verandering zijn voor het forum.
Zo moet wel bij elke HOW To in de eerste post alles staan van uitleg en plaatjes.
Daaronder kunnen de mensen dan reageren met eventuele vragen.
Ik hoop reactie's van mods maar ook mede forum gebruikers hierop te krijgen. Want mij lijkt dit een zeer goed idee
Aangezien mensen vaker vragen hoe doe je dit of hoe doe je dat, lijkt het me verstandig om een HOW to selectie aan te maken onder werkplaats als sub/subforum
Zo kan iemand gelijk geholpen worden wanneer hij iets wilt maken of wilt vervangen aan de quad.
Zo kan iemand een how to maken, ( of tips + plaatjes aan iemand die al een how to heeft gemaakt geven)
Zodat je bijvoorbeeld weet hoe je een achteras moet vervangen of achterbrug.
Of hoe een carburateur in elkaar zit en moet schoonmaken.
Zo kan men meteen iets kant en klaar vinden ipv eerst het hele forum door te zoeken of zomaar wat te posten.
Bij deze vraag ik dan ook meteen aan mensen die iets vervangen aan de quad of iets maken voor de quad, om hier een How to van te maken. Zoals bijvoorbeeld een racecut maken, of een stuurdemper plaatsen. Een hele uitleg om je quad af te stellen en ga zo maar door.
Ik hoop dat de mods hier wat mee willen doen want dit zou een mooie verandering zijn voor het forum.
Zo moet wel bij elke HOW To in de eerste post alles staan van uitleg en plaatjes.
Daaronder kunnen de mensen dan reageren met eventuele vragen.
Ik hoop reactie's van mods maar ook mede forum gebruikers hierop te krijgen. Want mij lijkt dit een zeer goed idee
- scoops
- Easy Quadrider
Re: How to sub forumpje onder werkplaats.
lijkt me een uitstekend plan. Zal daar ook zeker een bijdrage aan leveren dan.
YFZ450, It's a feeling
-
- Quad Master
ik ben er ook helemaal voor
zou veel duidelijker zijn voor iedereen
kom op mod doe er wat aan
zou veel duidelijker zijn voor iedereen
kom op mod doe er wat aan
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Mooi om te horen
Zo kunnen mensen sneller geholpen worden met bepaalde dingen. En bij een mooie HOW to, staan ook plaatjes en kan zelfs een ''Kneus'' het fixxen aan de hand van de HOW to
Zo kunnen mensen sneller geholpen worden met bepaalde dingen. En bij een mooie HOW to, staan ook plaatjes en kan zelfs een ''Kneus'' het fixxen aan de hand van de HOW to
-
- Quadverslaafde
wat is een kneus??
je bedoeld waarschijnlijk iemand die iets minder handig is
je bedoeld waarschijnlijk iemand die iets minder handig is
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ja indd. Maar ik bedoel dat dan gewoon iedereen het zou moeten lukken wanneer iemand een mooie How to schrijft.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
idd zeer handig lijkt me dat!!!
zal eventueel ook een steentje bijdragen
zal eventueel ook een steentje bijdragen
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Mooi om te horen.
Al is het maar vervangen van A armen of wat dan ook.
Zo kan tenminste iemand goed uitgelegd worden hoe dat moet.
Al is het maar vervangen van A armen of wat dan ook.
Zo kan tenminste iemand goed uitgelegd worden hoe dat moet.
lijk me een goed plan zo leeren we allemaal wat
-
- Quad Master
ik ben er helemaal voor.
nu zoek je je het apenzuur
nu zoek je je het apenzuur
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Dank voor jullie reacties
We hebben een paar goede monteurs op het forum die gehele blokjes in en uit elkaar halen.
Van Sloot weet ik dat hij dit zelf al in zijn tunings topic gezet had gedeeltelijk,
Maar wellicht willen deze mensen hun kennis delen, met betrekking tot het vervangen van koppelingsplaten of zuiger of wat dan ook
We hebben een paar goede monteurs op het forum die gehele blokjes in en uit elkaar halen.
Van Sloot weet ik dat hij dit zelf al in zijn tunings topic gezet had gedeeltelijk,
Maar wellicht willen deze mensen hun kennis delen, met betrekking tot het vervangen van koppelingsplaten of zuiger of wat dan ook
Ik ben hier ook voor!
Nu moest ik Mike04101977 elke keer lastig vallen
Raptor 660 SM
Mja maar de site beheerders blijkbaar nietMark_T schreef:Ik ben hier ook voor!
Best is een berichtje te sturen naar no limit. want ik weet niet of hij soms hierin kijkt.
ik kan daar jammer genoeg niets aan veranderen
grtz
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Bedankt voor de tip.Sebastien schreef:Best is een berichtje te sturen naar no limit. want ik weet niet of hij soms hierin kijkt.
grtz
Dacht wel dat dit onderling door gesproken werd maar blijkbaar is de communicatie niet bepaald geheel soepel