Pagina 1 van 2

KFX 700

Geplaatst: za 24 jul, 2004 17:54
door François
Hallo allemaal,

Graag had ik informatie over KFX 700. 1. Hoe moet ik de vario veranderen zodat hij sneller optrekt. 2. Bestaan er stukken om de quad breder te maken zoals BV spoorverbreders vooraan en achteraan. 3.Schokdempers, welke zou je mij aanraden om op een cross omloop.
4. ben ook nog op zoek naar een nerfbar.

Al vast bedankt voor jullie reactie.
François

Geplaatst: za 24 jul, 2004 17:57
door Ludovic 250
bestaat allemaal voor de KFX behalve de vario,dat weet ik niet,wat je daaraan moet veranderen zijn de gewichten,de veren en de helix (binnenin de vario)

Geplaatst: za 24 jul, 2004 19:27
door Ralph
Durablue heeft 2+2 assen voor de KFX700.

Geplaatst: zo 25 jul, 2004 19:57
door john trekels
pas op!! kfx700 heeft GEEN vario!
is een CVT!! ( vario met 2 oploop schijven!!!)

Geplaatst: zo 25 jul, 2004 20:00
door Ludovic 250
kleine en grote schijf met riem ertussen toch?

Geplaatst: zo 25 jul, 2004 20:06
door john trekels
nee, zijn 2 evengrote OPLOOP schijven

Geplaatst: do 12 aug, 2004 09:44
door Barten
http://www.tersteene.be/detail.php?id=newquads&artno=12

Ik heb een foutje gevonden op de site van TerSteene. De KFX700 is toch toch met automatische versnellingen? Daarom is hij juist zo gevreesd!

Geplaatst: za 16 okt, 2004 08:29
door Rocky
Barten schreef:http://www.tersteene.be/detail.php?id=newquads&artno=12

Ik heb een foutje gevonden op de site van TerSteene. De KFX700 is toch toch met automatische versnellingen? Daarom is hij juist zo gevreesd!
Klopt, heeft zeker geen manuele versnellingen, maar heeft een automaat

Geplaatst: za 16 okt, 2004 17:29
door dtf
Je kan veel info vinden op www.kawieriders.com

Geplaatst: di 23 nov, 2004 20:26
door yves
Heb kfx met volgende aanpassingen.
-KN luchtfilter
-dynojet-kit
-yoshimura uitlaat
-pink-spring van EPI met 3 rondsels
-nerf-bars van AC
-front bumper van DG
-spoorverbreders
-4 bear claw banden en ITP-velgen

In bestelling
-Dalton clutch kit
-Dalton overdrive cover

En misschien nog een dg-snorkle

Geplaatst: wo 24 nov, 2004 21:02
door Quint
Ne CVT, is da ne vario in een oliebad, of is da ne automatische versnellingbak? en de Brute Force is da met dezelfde automaat?
:oops:

Geplaatst: wo 24 nov, 2004 21:05
door john trekels
kijk CVT werkt als versnellingen van een fiets maar dan met principe van vario :wink:
zijn dus 2 variabll V-riemschijven die ook open en toe gaan als een vario, als je optrekt zal de voorste schijf toe gaan en de achterste open, (gelijdelijk)
Moeilijk om uit te legge maar hoop dat jullie em hebbe :lol:

Geplaatst: wo 24 nov, 2004 21:09
door Ludovic 250
is dus toch just wat ik zei?is toch hetzelfde als een vario

Geplaatst: do 25 nov, 2004 17:49
door Quint
maar met ne Brute Force of ne KVF 700, is da in een oleibad of loop da droog... 't is om te weten, in een oliebad is de levensduur langer en minder problemen....

Geplaatst: za 27 nov, 2004 12:52
door Rocky
Quint schreef:maar met ne Brute Force of ne KVF 700, is da in een oleibad of loop da droog... 't is om te weten, in een oliebad is de levensduur langer en minder problemen....
Dit zijn geen schijven maar een riem op een Polie.
Natuurlijk loopt dat droog, anders zou ge niet fel vooruitgaan denk ik.