BRON: http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/ai ... aad-2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Motorrijder bijna onthoofd door opzettelijk gespannen staaldraad
Een 28-jarige motorrijder uit Zele is zondagochtend levensgevaarlijk gewond geraakt bij een tocht in de bossen in de Waaslandhaven. Een staaldraad was er op keelhoogte gespannen over een weg en onthoofdde hem bijna.
Het is al de derde keer in twee maanden tijd dat motorrijders geviseerd worden in het natuurgebied op de grens van Beveren en Antwerpen- Linkeroever, midden in de Waaslandhaven.
Telkens werd een staaldraad over een weg gespannen op 1,5 meter hoogte. Voor motorrijders is dat ter hoogte van de keel of het hoofd.
Zondagochtend rond 9u werd de 28-jarige Joris Goos uit Zele het slachtoffer.
“Plots hing er weer een staaldraad. Joris kreeg die draad op de schouder. Die gleed naar boven en rukte zijn helm van zijn hoofd. Die draad sneed in zijn vel. Er waren grote stukken vlees gewoon weg. We reden gelukkig maar zo’n veertig per uur. Hadden we zeventig gereden, zou hij compleet onthoofd zijn. Dit is echt crimineel”, zegt Thierry Blomme, die alles zag gebeuren.
Het parket van Antwerpen kwalificeert de feiten als poging tot moord.
Motorrijder bijna onthoofd door opzettelijk gespannen staald
Motorrijder bijna onthoofd door opzettelijk gespannen staald
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
Re: Motorrijder bijna onthoofd door opzettelijk gespannen staald
Waar gaat dit toch allemaal naartoe in dit kloteland ?!
Er gaan binnen een x-tal tijd, 2 dingen gebeuren in dit apenland.
Ofwel Anarchie ofwel 0-tolerantie...
Geef mij maar het 2e, MAAR tegen criminelen !!!!
Wat ik vroeger nog zei als grapje, naar het buitenland verhuizen op mijn oudere dag, zal ik toch nog eens serieus moeten overdenken binnen enkele jaren !
Het gaat hier van kwaad naar erger !
Niets mag meer, men kan niets meer af, ieder voor zicht-mentaliteit en kutpolitiekers die enkel bezig zijn met hun zakken vullen !
Ik hoop alleen dat onze "familie" van quadrijders intact blijft !
Samen sterk !
Er gaan binnen een x-tal tijd, 2 dingen gebeuren in dit apenland.
Ofwel Anarchie ofwel 0-tolerantie...
Geef mij maar het 2e, MAAR tegen criminelen !!!!
Wat ik vroeger nog zei als grapje, naar het buitenland verhuizen op mijn oudere dag, zal ik toch nog eens serieus moeten overdenken binnen enkele jaren !
Het gaat hier van kwaad naar erger !
Niets mag meer, men kan niets meer af, ieder voor zicht-mentaliteit en kutpolitiekers die enkel bezig zijn met hun zakken vullen !
Ik hoop alleen dat onze "familie" van quadrijders intact blijft !
Samen sterk !
Mocht daar gereden worden?
Maja ookal mocht daar niet gereden worden doe je alsnog niet zoiets ophangen
Maja ookal mocht daar niet gereden worden doe je alsnog niet zoiets ophangen
Noem mij één land waar geen criminaliteit en machtswellust heerst, en ik wordt je buurman.Macronske schreef:Wat ik vroeger nog zei als grapje, naar het buitenland verhuizen op mijn oudere dag, zal ik toch nog eens serieus moeten overdenken binnen enkele jaren !
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
al mag je daar niet rijden, dat geeft niemand het recht u te onthoofden, da's gewoon te gek voor woorden
Dit is geen flauwe plezante grap meer om motorrijders een lesje te leren, da's moordpoging...
Wat is de volgende stap, dan gaan ze u gewoon met de tweeloop van uw quad knallen ?
Dit is geen flauwe plezante grap meer om motorrijders een lesje te leren, da's moordpoging...
Wat is de volgende stap, dan gaan ze u gewoon met de tweeloop van uw quad knallen ?
Ik was die groene apen al lang kotsbeu, maar dit slaat alles. Als rust en groen belangrijker wordt dan een mensenleven...
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
Ok, ik hou je op de hoogteJazzy schreef:Noem mij één land waar geen criminaliteit en machtswellust heerst, en ik wordt je buurman.Macronske schreef:Wat ik vroeger nog zei als grapje, naar het buitenland verhuizen op mijn oudere dag, zal ik toch nog eens serieus moeten overdenken binnen enkele jaren !
Maar ge kunt wel tussen de lijntjes lezen hé wat ik bedoel
een schande!
als ze die kerel snappen moeten ze het zelfde doen en hem geen rustvakantie geven in de gevangenis!
als ze die kerel snappen moeten ze het zelfde doen en hem geen rustvakantie geven in de gevangenis!
-
- Quadrider
ik vind dit zeer verschrikkelijk wat die mens geeft gedaan.
zoiets kan niet door de beugel.
veel sterkte voor die jongen die dit geeft tegengekomen .
zoiets kan niet door de beugel.
veel sterkte voor die jongen die dit geeft tegengekomen .
Er komt precies toch e wa media-aandacht op gang...
Poging tot doodslag... ben ne keer curieus wie ze gaan vinden...
Wss nen eekhoorn of bospaddestoel...
Maar flitsen en een bord neerplanten, no prob !
Poging tot doodslag... ben ne keer curieus wie ze gaan vinden...
Wss nen eekhoorn of bospaddestoel...
Maar flitsen en een bord neerplanten, no prob !
Ik heb er zondag van gehoord...
Een tijdje geleden heeft nog iemand die ik goed ken het ook gehad.
Hierbij werd zijn mond zowat open gesneden (gelukkig ondertussen goed hersteld)
Ik hoop dat ze deze gek snel vinden!
Een tijdje geleden heeft nog iemand die ik goed ken het ook gehad.
Hierbij werd zijn mond zowat open gesneden (gelukkig ondertussen goed hersteld)
Ik hoop dat ze deze gek snel vinden!
- 2002 Yamaha Warrior 350
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
Kijk tis heel simpel ,binnenkort he gaan er heel veel nummerplaten binnengestuurd worden en verzekeringen opgezegd door hun gedoe omtrent quadverbod en that shit.
Wat gaat er zich dan voordoen ,iedereen gaat dan pas weten wat wildcrossen is en gaat het ook gaan doen(wat moet je godver als je nergens meer MAG rijden).Het gevolg gaat zijn dat er meer jacht gaat gemaakt worden op quads en enduros die wildcrossen zodat iedereen uiteindelijk het recht in eigen hand gaat nemen en voor je het weet rijdt iedereen rond met een wapen op zak en zal het de wet van de sterkste zijn die telt.
Ik weet dat dit héél pessimistisch voorgesteld wordt maar ik vrees wat voor de waarheid.
Wat betreft die gek met z'n staaldraad,ik hoop dat die hier ook wat volgt en dat ie dit leest "als je per ongelukt gesnapt gaat worden ben je nog niet jarig",ik bind uw eigen draad rond uw nek en rijd met u aan de trekhaak tot je geen vel meer hebt .
ACHTERLIJKE MOORDENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk komt alles goed met die man.
Greetz Kwatter
Wat gaat er zich dan voordoen ,iedereen gaat dan pas weten wat wildcrossen is en gaat het ook gaan doen(wat moet je godver als je nergens meer MAG rijden).Het gevolg gaat zijn dat er meer jacht gaat gemaakt worden op quads en enduros die wildcrossen zodat iedereen uiteindelijk het recht in eigen hand gaat nemen en voor je het weet rijdt iedereen rond met een wapen op zak en zal het de wet van de sterkste zijn die telt.
Ik weet dat dit héél pessimistisch voorgesteld wordt maar ik vrees wat voor de waarheid.
Wat betreft die gek met z'n staaldraad,ik hoop dat die hier ook wat volgt en dat ie dit leest "als je per ongelukt gesnapt gaat worden ben je nog niet jarig",ik bind uw eigen draad rond uw nek en rijd met u aan de trekhaak tot je geen vel meer hebt .
Greetz Kwatter
Greetz Kwatter[/quote]
da wordt wel heel moeilijk he met ne kapotte joint de goulache he kwatterken maar ik geef u wel volledig gelijk en ik doe direct mee met mijne trekhaak
grtz
Greetz Kwatter[/quote]
da wordt wel heel moeilijk he met ne kapotte joint de goulache he kwatterken maar ik geef u wel volledig gelijk en ik doe direct mee met mijne trekhaak
grtz
Verdoemme waar gaan we heen , iedereen kan hiervan slachtoffer worden, maar ook fietser, ruiter, ...
Ik wens die man spoedig herstel toe.
Als iemand hem of zijn familie kent, raad aan contact te nemen met dienst slachtofferbejegening (slachtofferhulp) van de politie in zele. Zij kunnen uitleg bieden omtrent "rechten van slachtoffer".
B.
Ik wens die man spoedig herstel toe.
Als iemand hem of zijn familie kent, raad aan contact te nemen met dienst slachtofferbejegening (slachtofferhulp) van de politie in zele. Zij kunnen uitleg bieden omtrent "rechten van slachtoffer".
B.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
idd dat had een mountenbikr ook kunnen gebeuren. een paard lijkt me wat moeilijk die had kop van paart open gemaakt , maar niet van de ruiter , maar zoo wat doe je toch niet ?? en al zoo wie zoo niet in de natuur , ijzer roest en dat is schadelijk voor de natuur vraag me af waar dit heen gaat lijden. gelukkig is hier nog niet zoo ver , en worden de quad's hier ook niet gejaagt , maar zal niet meer lang duren met die coyboys wat ik hier vaker tegen kom . hoor ze al vanaf 2 dorpen verder komen , en met een aardigen snelheid zien langs komen , maar nu zijn er 2 ratondes tussen gekomen , waar hun helemaal niet blij mee waren en in tegenstand waren gegaan.
maar ik snap ook waarom , omdat ze voor die ratonde vaak moeten afremmen en dus kunnen ze geen top meer rijden ??
maar ik snap ook waarom , omdat ze voor die ratonde vaak moeten afremmen en dus kunnen ze geen top meer rijden ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!