locin 500 4x4 inschakel probleem
locin 500 4x4 inschakel probleem
hallo ik heb een locin 500 4x4 automaat maar mijn probleem is dat je hem slecht in zijn hoge , lage en achter uit schakeling krijgt. Weet iemand of dit af te stellen is, en het is niet de schakel stang het is meer het idee dat de bak zich niet goed vrij geeft waardoor de versnellingen onder spanning blijven staan.
Re: locin 500 4x4 inschakel probleem
Heb dit met mijn quad ook gehad, het was de stang naar de motor die een beetje ontregeld was. De dealer heeft er 5min aan gewerkt en was weer als nieuw.
CF 500. ALU VELGEN. DURO POWERGRIP BANDEN + KENDA SPEEDRACER BANDEN.
-
- Quadrider
- Berichten: 348
- Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
- Locatie: amersfoort.nl
Re: locin 500 4x4 inschakel probleem
zou het mischien kunnen zijn dat je stationar torental te hoog staat ingestelt? dat euvel had ik laats ook met mijn tgb .ik heb toen mijn stationar toerental naar beneden geschroeft en nu schakelt hij weer goed.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Re: locin 500 4x4 inschakel probleem
nee volgens mij zit het in de afstelling van de slipkopellig of zo iets want als je hem een beetje voor en achter uit duwt schakelt hij van zelf (maar dat is niet zo handig )
Re: locin 500 4x4 inschakel probleem
Ik denk dat je het in de afstelling van je asjs moet zoeken.
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women