Eton Yukon 150 opknappen Mag weg voor 450 euro!!!!
Geplaatst: do 05 aug, 2010 20:30
Vandaag een Eton Yukon 150 opgehaald bij een kennis van ons, een paar jaar geleden had hij 3 nieuwe gekocht waarna één iemand zich in coma tegen een boom heeft gereden en iemand anders over de kop met als gevolg een ijzeren pen in zijn hoofd, en die quad was er ook niet echt goed meer aan toe.... toen was er dus nog maar één quad die het nog deed en nog 2 wrakken, de wrakken zijn toen verkocht/weggegooid? ( geen idee eigenlijk ) en de lol was er wel vanaf dus de goeie eton is weggezet in een schuur terwijl hij nog maar erg weinig km's heeft gemaakt. na ongeveer 5 jaar bedacht ik dus om die goede eton te kopen.. na 5 jaar was die niet zo heel goed meer, overal roest, kappen stuk.. ( een keer een tafel op gegooid die dwars door de kappen heen is gegaan ) maar toen ik thuis kwam en een goede accu er op aan had gesloten starte hij METEEN en liep alsof die niet beter had gedaan...
Om een lang verhaal kort te maken, ik ga deze eton helemaal opknappen en dan zie ik wel weer wat ik er mee doe
ingeladen bij de kennis
zorgen dat die de schuur in kon.....
[imghttp://img801.imageshack.us/i/etonyukon005.jpg/][/img]
Na de achterkap, voetsteunen, achterwielen, voorwielen, en voor wielhups/trommelremmen... past hij de schuur in . Net aan!!!
Een verbinding elke kant van de stekker een kleur geven ( male/female ) zo kan je later zien waar welke stekker moet... heb van de vorige keren geleerd dat het niet altijd vanzelfsprekent is..
heeft wat aandacht nodig....
veiligheid voor alles...
schuur omgetoverd tot werkplaats..
de grondlak en de zwarte lak
bakje voor de boutjes... hoe dichter de boutjes bij de quad bij elkaar, hoe dichter ze bij elkaar in het bakje liggen
eerste keer starten na 5 jaar.. niks aan gedaan alleen accu aangesloten
Link
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jawlcwziLN4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jawlcwziLN4&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Om een lang verhaal kort te maken, ik ga deze eton helemaal opknappen en dan zie ik wel weer wat ik er mee doe
ingeladen bij de kennis
zorgen dat die de schuur in kon.....
[imghttp://img801.imageshack.us/i/etonyukon005.jpg/][/img]
Na de achterkap, voetsteunen, achterwielen, voorwielen, en voor wielhups/trommelremmen... past hij de schuur in . Net aan!!!
Een verbinding elke kant van de stekker een kleur geven ( male/female ) zo kan je later zien waar welke stekker moet... heb van de vorige keren geleerd dat het niet altijd vanzelfsprekent is..
heeft wat aandacht nodig....
veiligheid voor alles...
schuur omgetoverd tot werkplaats..
de grondlak en de zwarte lak
bakje voor de boutjes... hoe dichter de boutjes bij de quad bij elkaar, hoe dichter ze bij elkaar in het bakje liggen
eerste keer starten na 5 jaar.. niks aan gedaan alleen accu aangesloten
Link
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jawlcwziLN4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jawlcwziLN4&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]