verlagen en verbreden ltz400, vraagjes
Geplaatst: vr 13 aug, 2010 17:37
Niet zo lang nog dan komt mijn LTZje
Nu zit ik natuurlijk al drifting te kijken naar de modificaties die ik wil uitvoeren, en verlagen en verbreden staat toch wel bovenaan mijn lijst. super motard wannabe!
Spacers en wheelhubs zijn goed, maar ik vraag me wel af of je quad nadelig/voordelig beinvloed wordt als je bevoorbeeld alleen voor of alleen achter verbreed, iemand ervaring? Ook heb ik begrepen dat de quad nogal wat gevoeliger kan sturen na het verbreden/verlagen, hoe veel beinvloed dit het rij gedrag van de LTZ 400?
Tevens vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met X-Down, een systeem wat je quad verbreed en meteen wat verlaagt omdat het tussen het frame en de A-arm komt.

Leek me een grappige en handige manier om je quad in 1 keer te verbreden en te verlagen aan de voorkant, maar geen idee hoe betrouwbaar dat is. Het zo zo'n 12cm wijder en 5 cm lager moeten gaan. Iemand ervaring of ideeen?
Spacers en wheelhubs zijn goed, maar ik vraag me wel af of je quad nadelig/voordelig beinvloed wordt als je bevoorbeeld alleen voor of alleen achter verbreed, iemand ervaring? Ook heb ik begrepen dat de quad nogal wat gevoeliger kan sturen na het verbreden/verlagen, hoe veel beinvloed dit het rij gedrag van de LTZ 400?
Tevens vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met X-Down, een systeem wat je quad verbreed en meteen wat verlaagt omdat het tussen het frame en de A-arm komt.

Leek me een grappige en handige manier om je quad in 1 keer te verbreden en te verlagen aan de voorkant, maar geen idee hoe betrouwbaar dat is. Het zo zo'n 12cm wijder en 5 cm lager moeten gaan. Iemand ervaring of ideeen?