Pagina 1 van 1

z450!

Geplaatst: wo 11 aug, 2004 16:56
door Hanzie

Geplaatst: wo 11 aug, 2004 18:14
door SlOoT
Ga je er nu ook een 450 van maken ???

Geplaatst: wo 11 aug, 2004 18:21
door Ludovic 250
kits bestonden al lang hoor sloot voor van een 400 een 450 te maken

Geplaatst: wo 11 aug, 2004 19:05
door Hanzie
nee, ik koop volgend jaar de 450 8)

Geplaatst: wo 11 aug, 2004 19:19
door Mika
Waarom leg je niet gewoon een 450 crosser blok in je chassis, nu het zo goed uitgebouwd is ?

Ben ik misschien ook van plan 8)

Geplaatst: vr 13 aug, 2004 17:02
door Teunie
Mika schreef:Waarom leg je niet gewoon een 450 crosser blok in je chassis, nu het zo goed uitgebouwd is ?

Ben ik misschien ook van plan 8)
Is echt te duur hoor!

Geplaatst: za 14 aug, 2004 11:15
door Mika
En de aankoopprijs van een nieuwe quad plus de vele tuning die er weer moet aan gebeuren overstijgt de kostprijs van een andere motor niet ofwat ? :?

Geplaatst: za 14 aug, 2004 15:54
door SlOoT
Mika schreef:En de aankoopprijs van een nieuwe quad plus de vele tuning die er weer moet aan gebeuren overstijgt de kostprijs van een andere motor niet ofwat ? :?
Dat wel ja, een CRF450 blok in jouw 400EX leggen is goedkoper dan een TRX450R kopen en dan nog eens weer helemaal aanpassen.

Geplaatst: za 14 aug, 2004 19:16
door Bartie
Mika schreef:En de aankoopprijs van een nieuwe quad plus de vele tuning die er weer moet aan gebeuren overstijgt de kostprijs van een andere motor niet ofwat ? :?
quad verkopen en race ready quad kopen met 450 blok in :wink:

Geplaatst: za 14 aug, 2004 20:42
door Teunie
Mika schreef:En de aankoopprijs van een nieuwe quad plus de vele tuning die er weer moet aan gebeuren overstijgt de kostprijs van een andere motor niet ofwat ? :?
Een standaard YFZ blaast al duchtig, zeker na enkele gratis/goedkope mods zoals de nokkenas, intake en standaarddemper bewerken.

Weet zeker dat je dan goedkoper uitbent dan een CRF450 blok in je Honda leggen. (als je dat tenminste goed en degelijk aanpakt)
Of je moet heel goedkoop ergens de onderdelen kunnen regelen, en dan nog is het veel werk om hem goed en betrouwbaar eronder te leggen.

Een 250 Honda 2takt blok eronder leggen is daarentegen een fluitje van een cent.