Onderhoud LTR450 straatgebruik
Geplaatst: ma 21 feb, 2011 14:18
Ik heb een vraagje.
Ik heb al heel internet afgestruind maar kan niet een duidelijk antwoord vinden.
Hoe zit het met het onderhoud van een suzuki ltr450 bij straatgebruik.
Dus gewoon lekkere hobbyritjes en af en toe het gas open. (alleen met mooi weer)
Voor revisie weet ik dat suzuki 100 uur hanteerd bij crossgebruik... de meningen daarover verschillen laten we het op gem. 75 uur houden.
Maar dat is bij super intensief gebruik.
De mijne is uit dec.2010 en voorzien van yoshimura full uitlaat + cherrybomb en luchtfilter open.
Ook is hij voorzien van een straatkit banden en velgen 10 inch voor en achter... achter 12j breed met 255 banden erop en voor 8j breed met 195.
Ik ga hem voorzien van een 15 tands vooraan.
Zou om de 1000km filters en olie vervangen voldoende zijn?
Ik geloof dat bijv. bij motorfietsen bij de supermotards 450cc (voor straatgebruik) tussen 1000km en 2000km ongeveer wel een richtlijn is. (en dit is al vrij snel)
Hoop dat iemand mij kan helpen aan deze info.
Ik heb al heel internet afgestruind maar kan niet een duidelijk antwoord vinden.
Hoe zit het met het onderhoud van een suzuki ltr450 bij straatgebruik.
Dus gewoon lekkere hobbyritjes en af en toe het gas open. (alleen met mooi weer)
Voor revisie weet ik dat suzuki 100 uur hanteerd bij crossgebruik... de meningen daarover verschillen laten we het op gem. 75 uur houden.
Maar dat is bij super intensief gebruik.
De mijne is uit dec.2010 en voorzien van yoshimura full uitlaat + cherrybomb en luchtfilter open.
Ook is hij voorzien van een straatkit banden en velgen 10 inch voor en achter... achter 12j breed met 255 banden erop en voor 8j breed met 195.
Ik ga hem voorzien van een 15 tands vooraan.
Zou om de 1000km filters en olie vervangen voldoende zijn?
Ik geloof dat bijv. bij motorfietsen bij de supermotards 450cc (voor straatgebruik) tussen 1000km en 2000km ongeveer wel een richtlijn is. (en dit is al vrij snel)
Hoop dat iemand mij kan helpen aan deze info.