ik heb een bashan 250 daar van is der versnellingsbak kapot gegaan en nu wou ik er eeen xt 500 blok in hangen allen nu zit er 1 frame buis in de weg en nu vraag ik mij af kan ik die er zo uit fleksen en dan weer 1 op maat er in terug zetten of trekt het frame dan krom
alvast bedankt Jelmer
frame
-
- Quadrider
Re: frame
denk dat een bashan fame dat zowieso niet houd?
'k weet niet of ik zo eerlijk mag zijn (zeker geen verwijt)
Maar moest ik van u zijn maar even centjes aan de kant leggen om een zwaardere quad aan te schaffen. Ik denk dat die 250 veel te licht gemaakt is qua buizen ook om daar een andere motor in de leggen. als je al die kosten in die quad zal pompen kan je beter ergens een ltz 400 of goes ofzo kopen... Denk ook even aan je eigen veiligheid: remmen, wegligging, ...
Maar moest ik van u zijn maar even centjes aan de kant leggen om een zwaardere quad aan te schaffen. Ik denk dat die 250 veel te licht gemaakt is qua buizen ook om daar een andere motor in de leggen. als je al die kosten in die quad zal pompen kan je beter ergens een ltz 400 of goes ofzo kopen... Denk ook even aan je eigen veiligheid: remmen, wegligging, ...
ja gaa het frame denk wel een beetje verstevigen ben ook nog maar 15 maar dat lukt wel we hadden tuis de motor nog.
wil het eerst zo maar even proberen en anders zet ik de motor terug en koop ik een warrior of zo want nu heb ik een chinees blok met schade en een frame over.
wil het eerst zo maar even proberen en anders zet ik de motor terug en koop ik een warrior of zo want nu heb ik een chinees blok met schade en een frame over.
-
- Easy Quadrider
he hallo gaat nou alles in de verkoop....??? zo ja kan je mij dan fotos sturen.....??
kan in pb
mvg, babeltuning
kan in pb
mvg, babeltuning
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
Fast and loud is what I am....