steenslag a armen roest

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

steenslag a armen roest

Bericht door jordywillems1995 »

als je qaud paar jaar oud is krijg je op de a armen een lijn van roest door steenslag en gras en modder en al dus verf af ja kan a armen platen kopen dan zie je het niemeer da kost al rap 50 euro das duurvoor wa ijzer dus wa heb ik gedaan een namaak carbone sticker gaan hallen van 2 meter lang en van 10 cm breedt da kost 12 euro en half en daar kunder 10 keer opnieuw doen dan voor als de stikkker ooit zou loskomen :p foto's volgen nog als ik er aan dnek :p :D
Laatst gewijzigd door jordywillems1995 op ma 11 apr, 2011 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
*michel*
Quadrider
Quadrider
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 11 jan, 2009 20:50

Re: steenslag a armen roest

Bericht door *michel* »

Bestaat hier een vertaal programma voor?
Yamaha raptor 700r 2007
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: steenslag a armen roest

Bericht door Jazzy »

rost
grs
gw
dna
niemeer
kst
duurvorr
wa
wa
hallen
breedt
da
kunder
stikkker
dnek

Jordy, wil je de woorden even helemaal uitschrijven en aan het eind van de zin een punt zetten? Volgende zin begint dan weer met een hoofdletter. Een spelfoutje zo hier en daar maakt niets uit, we zitten niet op school. Maar wat je nu schrijft is bijna niet leesbaar.

Thanks. :)

Als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt dan is dit een hele leuke tip, doe maar eens een foto.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Daniello
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 519
Lid geworden op: za 04 sep, 2010 21:00
Locatie: Sittard

Re: steenslag a armen roest

Bericht door Daniello »

Je ziet t wel vaker hier op het forum...somige lui kenne eg nie fasoenlyk een stuk tex tiepu :verymad:
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: steenslag a armen roest

Bericht door raptordegekste »

nuo mkaa ied pics moar
Gebruikersavatar
den dj
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 955
Lid geworden op: wo 06 jul, 2005 20:49
Locatie: Groot Belgie

Re: steenslag a armen roest

Bericht door den dj »

Is dat niet een soort GSM taaltje ofzo? :D :lol: :buig:
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: steenslag a armen roest

Bericht door tjobbie »

ik wil niet veel zeggen maar voordat jullie commentaar gaan geven, misschien heeft deze meneer last van dyslexie en kan ie er helemaal niks aan doen.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Arx-17
Quadrider
Quadrider
Berichten: 388
Lid geworden op: ma 20 dec, 2010 18:46
Locatie: Nieuwkoop

Re: steenslag a armen roest

Bericht door Arx-17 »

tjobbie schreef:ik wil niet veel zeggen maar voordat jullie commentaar gaan geven, misschien heeft deze meneer last van dyslexie en kan ie er helemaal niks aan doen.
Ik ben dyslexties en doe bijna alles via word :P, maar dit is gewoon msn/gsm taal.
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: steenslag a armen roest

Bericht door tjobbie »

zou goed kunnen, ik heb er weinig verstand van, ik weet alleen dat mensen nogal snel commentaar op andere kunnen geven.
en commentaar geven moet natuurlijk kunnen, maar de manier waarop het gebeurd is vaak te gek.
niet over jazzy gesproken btw.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: steenslag a armen roest

Bericht door Boncari »

Goede opmerking Tjobbie! :duimhoog:
Arx-17 schreef:
tjobbie schreef:ik wil niet veel zeggen maar voordat jullie commentaar gaan geven, misschien heeft deze meneer last van dyslexie en kan ie er helemaal niks aan doen.
Ik ben dyslexties en doe bijna alles via word :P, maar dit is gewoon msn/gsm taal.
Als ik woorden typ in een reactie op een topic dan gaat er automatisch spellingcontrole overheen, tiep wordt rood onderstreept. Als je echt eerst alles in word typt en dan kopieert naar het forum dan kun je beter een andere browser installeren ;) Bijvoorbeeld Google Chrome :)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: steenslag a armen roest

Bericht door jordywillems1995 »

neen ik heb geen disilectie of hoe ge da schrijft mak was toen ik dit schreef op het forum stik op van te werken en half aant slapen en daarom da er zoveel spel fouten in staan heb de ergste er uit gehaald en voor de rest laat die commentaar maar van da schrijven ge zou beter kijken over wat ik het heb mvg
Arx-17
Quadrider
Quadrider
Berichten: 388
Lid geworden op: ma 20 dec, 2010 18:46
Locatie: Nieuwkoop

Re: steenslag a armen roest

Bericht door Arx-17 »

jordywillems1995 schreef:neen ik heb geen disilectie of hoe ge da schrijft mak was toen ik dit schreef op het forum stik op van te werken en half aant slapen en daarom da er zoveel spel fouten in staan heb de ergste er uit gehaald en voor de rest laat die commentaar maar van da schrijven ge zou beter kijken over wat ik het heb mvg
No offence. Maar als je even 1 minuut langer de moeite had genomen, dan hoor je er niemand over. Uit mijn eigen ervaaring, niemand zeikt hier over taal of punten/komma's. Tenzij je een schrijftaal gebruikt die voor niemand leesbaar is.
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: steenslag a armen roest

Bericht door jordywillems1995 »

tjobbie schreef:zou goed kunnen, ik heb er weinig verstand van, ik weet alleen dat mensen nogal snel commentaar op andere kunnen geven.
en commentaar geven moet natuurlijk kunnen, maar de manier waarop het gebeurd is vaak te gek.
niet over jazzy gesproken btw.
tjobbie gy hebt toch ook een power commander ofzo iets stekke heb ik gehoord en gezien op foto's voel je het fel op straat kzou dat ook willen gaan stekken ik heb nu een dubbele doma uitlaat en andere luchtfilter van twin air normaal en voor de rest aleen verlaagd en verbreed en voor de res niks aan gedaan ma ik zou wille dat hij feller trekt mvg :D
Liesbeth
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 24
Lid geworden op: di 25 jan, 2011 11:29

Re: steenslag a armen roest

Bericht door Liesbeth »

:shock:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: steenslag a armen roest

Bericht door tjobbie »

jordywillems1995 schreef:
tjobbie schreef:zou goed kunnen, ik heb er weinig verstand van, ik weet alleen dat mensen nogal snel commentaar op andere kunnen geven.
en commentaar geven moet natuurlijk kunnen, maar de manier waarop het gebeurd is vaak te gek.
niet over jazzy gesproken btw.
tjobbie gy hebt toch ook een power commander ofzo iets stekke heb ik gehoord en gezien op foto's voel je het fel op straat kzou dat ook willen gaan stekken ik heb nu een dubbele doma uitlaat en andere luchtfilter van twin air normaal en voor de rest aleen verlaagd en verbreed en voor de res niks aan gedaan ma ik zou wille dat hij feller trekt mvg :D
Hi, als je geen dyslexie hebt kun je inderdaad misschien net als andere mensen al attenderen wel wat meer moeite doen om normaal ABN te typen.
voor jou (16/17) ben ik nog steeds een U of je ipv. een GY, beetje onbeschoft.
Anyway, zo te horen heb je zoizo een powerbox nodig of een powercommander omdat ie waarschijnlijk zeer schraal loopt.
kijk even naar je bougie kleur.
als dit goed is afgesteld zal ie waarschijnlijk ook beter lopen al moet je geen wonderen verwachten :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gesloten