Roest en oxidatie quads???
Geplaatst: vr 29 apr, 2011 14:52
Hallo,
ik heb ff een vraagje: hoe kan het dat bijna alle quads, die zeg maar normaal gebruikt worden allemaal roest en oxidatie sporen hebben???
Ik stel deze vraag, omdat ik na het zien van vele pics van quads (elk merk) bijna allemaal roest en oxidatie sporen zie bij bv uitlaad, tandwielen, remklauwen, assen, bouten en moeren. En dat vind ik best vreemd, omdat je dat bij een auto of baanmotor bijna niet of nauwelijks hebt.
Een quad is er naar mijn mening toch ook of gebouwd om gerust eens nat te mogen worden.
Ik heb mijn quad zelf pas een aantal weken en die ziet er gelukkig nog uit als nieuw. En dat wil ik ook graag zo houden. Ik ben sowiezo een mooi weer rijder, dus alleen als het droog en niet te koud is komt die uit de garage
Greetz M
ik heb ff een vraagje: hoe kan het dat bijna alle quads, die zeg maar normaal gebruikt worden allemaal roest en oxidatie sporen hebben???
Ik stel deze vraag, omdat ik na het zien van vele pics van quads (elk merk) bijna allemaal roest en oxidatie sporen zie bij bv uitlaad, tandwielen, remklauwen, assen, bouten en moeren. En dat vind ik best vreemd, omdat je dat bij een auto of baanmotor bijna niet of nauwelijks hebt.
Een quad is er naar mijn mening toch ook of gebouwd om gerust eens nat te mogen worden.
Ik heb mijn quad zelf pas een aantal weken en die ziet er gelukkig nog uit als nieuw. En dat wil ik ook graag zo houden. Ik ben sowiezo een mooi weer rijder, dus alleen als het droog en niet te koud is komt die uit de garage
Greetz M