Yamaha Raptor 660R start niet meer
-
- Quadracer
Yamaha Raptor 660R start niet meer
Mijne raptor is dus uitgevallen toen ik te wachten stond aan een kruispunt. Ik dacht dat hij gewoon zonder benzine gevallen was door het niet functioneren van het reserve kraantje ofzo omdat ik hem 5km ervoor ofzo op reserve gezet had. Er zat dus eigenlijk nog benzine genoeg in maar dan toch maar bijgevuld omdat ik dacht dat het aan het kraantje ofzo lag (heb hem persoonlijk nog nooit echt leeggereden (pas occasie gekocht) dus wist niet of de reservefunctie het nog wel deed
Maar nu blijkt hij dus niet te willen starten, de batterij is sterk genoeg, de starter draait.
Raar maar waar: het lijkt alsof hij gewoon geen benzine krijgt, nochtans heeft hij een volle tank.
Mvg, Jeroen
Maar nu blijkt hij dus niet te willen starten, de batterij is sterk genoeg, de starter draait.
Raar maar waar: het lijkt alsof hij gewoon geen benzine krijgt, nochtans heeft hij een volle tank.
Mvg, Jeroen
Yamaha Raptor 660R!
Re: Yamaha Raptor 660R start niet meer
heb je nog wel een vonk uit de bougie miss die even vernieuwen
-
- Quadracer
Is er een methode op die eruit te halen zonder de quad half te demonteren?bashan259 schreef:heb je nog wel een vonk uit de bougie miss die even vernieuwen
Yamaha Raptor 660R!
de carb of de benzinefilter zuivermaken
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadfanaat
de bougie kun je eruit halen zonder je halve quad te moeten afbreken ! maar als je hem wil afbreken is het de voorste kap eraf halen en de naftbak en dan kun je er redelijk goed aan !
ik heb mijn bougie er met een buissleutel uit gehaald anders zul je hard moeten wringen !
grtz
ik heb mijn bougie er met een buissleutel uit gehaald anders zul je hard moeten wringen !
grtz
inderdaad, als je zo'n buissleutel-model van een bougiesleutel hebt, krijg je hem er zo uit zonder iets te moeten demonteren.
-
- Quadracer
Bougie is gelukt!
Maar: lach me niet uit aub, het was gewoon de carburator die iets losgekomen was van de motor. Terug vastgezet en hij draait weer!
Thanks all anyway!
Maar: lach me niet uit aub, het was gewoon de carburator die iets losgekomen was van de motor. Terug vastgezet en hij draait weer!
Thanks all anyway!
Yamaha Raptor 660R!
gelukkig dan maar weer
maar het is moeilijk niet een beetje te lachen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadracer
Is niet erg, vind het zelf ook grappigmobydirk schreef:gelukkig dan maar weer
Maar vind wel dat de originele spanners niet goed genoeg zijn, morgen eens achter betere/nieuwere gaan om de carburator fatsoenlijk vast te zetten.
Yamaha Raptor 660R!
-
- Quadrider
Ach dat kan de beste overkomen. Gelukkig geen dure reparatie!
Er is btw niks mis met de originele klemmen hoor, dit ligt eerder aan diegene die hem monteert en aandraait.
Er is btw niks mis met de originele klemmen hoor, dit ligt eerder aan diegene die hem monteert en aandraait.
Raptor 660 supermotard
-
- Quadracer
Als ze helemaal dichtgedraait zijn spannen ze niet genoeg bij mij (zelfs zonder het tussenstukje).NillesGilles schreef:Ach dat kan de beste overkomen. Gelukkig geen dure reparatie!
Waarschijnlijk omdat ze al minstens 9 jaar oud zijn?
Vandaag nieuwe klemmen gezet en alles staat terug perfect vast!
Yamaha Raptor 660R!