Pagina 1 van 1

LTR start niet meer MAG DICHT OPLOSSING GEVONDEN

Geplaatst: ma 20 jun, 2011 15:39
door 72_mrd
Ik had vorige week startproblemen met men ltr. Hij wouw niet meer starten en na een paar keer op de startknop te kloppen starte hij terug.
Conclusie startknop stuk. Nu wouw ik mijn originele startknop vervangen door een enginekill knop van een solo. Maar dit werkte niet. Op de foto's zie je:
- twee oranje kabels : engine run / engine stop . Deze heb ik doorverbonden en dan draait de injectiepomp.
- volle gele, grijze en witte : verlichting
- geel/zwart en zwart komt uit de start knop : als ik deze met elkaar verbind dan start hij niet (startmotor draait niet)

Origineel zit de engine run/engine stop bovenop de startknop (zie foto 3) maar als ik dan engine run/engine stop bij op de start hang gaat hij nog steeds niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat ben ik vergeten of aan wat kan dit liggen? Zit er ergens misschien nog een relais tussen de startknop en de startmotor?

Kan iemand me helpen?

Re: LTR start niet meer en vind de oorzaak niet

Geplaatst: ma 20 jun, 2011 16:18
door 72_mrd
Afbeelding
De zekeringen zijn nog goed en als ik ze zo verbind doet hij nog steeds niks :s

Re: LTR start niet meer MAG DICHT OPLOSSING GEVONDEN

Geplaatst: ma 20 jun, 2011 23:39
door tjobbie
??? je gaat toch zeker geen startknop vervangen door een killswitch :?

een killswitch plaats je in serie met de runswitch

normaal kun je van een kilswitch ook geen startbutton maken omdat een killswitch Normally Closed. is ipv. Normally Open.

Re: LTR start niet meer MAG DICHT OPLOSSING GEVONDEN

Geplaatst: di 21 jun, 2011 07:32
door raptordegekste
ik heb op mijn quad ook een engine stop knop als starter. maessen heefr t gedaan.

Re: LTR start niet meer MAG DICHT OPLOSSING GEVONDEN

Geplaatst: di 21 jun, 2011 12:53
door 72_mrd
Engine kill van een solo werkt wel. Het werkte niet omdat de sensor in de koppelingshendel niets meer doorgaf.
Ik heb alle onnodige electra nu verwijderd en werkt perfect.