Pagina 1 van 2
plaatsen doma
Geplaatst: do 02 sep, 2004 19:45
door Robby
Ik heb vandaag men men doma gestoken op men warrior, heb hekle serie sproeiers, maar denk dat het niet nodig is, omwille dat ikgewoon met ff een doodpunt zit als ik pin gas geef. Nu mijn vraag: zou het gewoon volstaan om mijn clip van men gasnaald een standje omhoog te zette?
greetz
Geplaatst: do 02 sep, 2004 21:27
door Sg6
ik denk van niet. Zal die co vijs moeten regelen. Had hetzelfde hier bij mijne maat. Enkel uitlaat en filter. Grotere sproeier erin en naald 2 rondellen eronder.
Geplaatst: do 02 sep, 2004 21:31
door Robby
dan steek je toch gewoon grotere sproeier, ma gaat 150 of 155 direkt niet teveel zijn. en wat is het effect als de sproeier te groot is bij viertakt. is dat dan dat hij zo steekvlammen geeft?
greetz
(no limit kan jij me niet helpen)
Geplaatst: do 02 sep, 2004 21:52
door Teunie
Een dood punt, dan staat hij waarsch te arm.
Kunt bij de naald beginnen en kijken of dat beter is.
Anders mainjet een paar maatjes groter.
Beste is om er een grotere in te steken tot hij begint te pruttelen (te rijk) en dan een maatje kleiner voor het beste resultaat.
Het finetunen kost wat tijd, ik heb zelf ook nog steeds mn optimale instelling niet gevonden.
Geplaatst: do 02 sep, 2004 22:06
door Robby
ja da wetek dat het tijd kost, bij 2-takt kan ik het nu al met de natte vinger, maar viertakt regelen nog niet. Kheb hier nen 155 liggen kzal die erin stampe en naald op laagste zetten. Ik denk dat ik dan er ergens wel kom als ik alle standen afga.
Geplaatst: do 02 sep, 2004 22:20
door Bartie
heb hier 2 bladzijden liggen over hoe je een carb moet afstellen.
Is in het nederlands
indien interrese post ik het wel
Geplaatst: do 02 sep, 2004 22:21
door Teunie
Ikzelf heb 146 dynojet mainjet (ipv 130 standaard) en naald 2 clipjes hoger. Snorkel eraf.
Weet niet in hoeverre je dit aan kunt houden bij een Warrior, maar heb je mss een leidraad.
Geplaatst: do 02 sep, 2004 22:33
door Robby
hey bart, post altijd maar maak er een sticky van, is toch iets wat regelmatig weerkomt. Dacht er ook 1st men deksel eraf te halen, maar aangezien het redelijk gevaarlijk is bij warrior, heb gezien dat er echt wel veel vuil aan kan en dat het eigenlijk toch niet veel uithaal. En ook filterkast houd luchtfilter op zijn plaats en dan moet je je deksel beginnen opensnijden. Dus hebbek me bedacht om dit dus er maar mooi op te laten. (als ik me vanacht niet bedenk als ik er wakker van lig)
greetz
Geplaatst: vr 03 sep, 2004 10:40
door Bartie
Hoe maak je er een sticky van

Geplaatst: vr 03 sep, 2004 12:08
door sjarty
Bartie schreef:Hoe maak je er een sticky van

denk gewoon aparte topic van moken en aan een beheerder vragen , zij zullen dat alleen kunnen denk ik

Geplaatst: vr 03 sep, 2004 12:50
door Ralph
Wat voor belangrijke dingen staan hier in dan?
Geplaatst: vr 03 sep, 2004 13:18
door Teunie
Info over carb instellen is altijd leuk, als je het erop wilt zetten dan maak ik er wel een sticky van. (je moet het dus gewoon als nieuw onderwerp aanmaken)
Geplaatst: vr 03 sep, 2004 13:38
door sjarty
geef even instructies ralph , hij wil een jetting manual (nederlandstalig) erop zetten

Geplaatst: vr 03 sep, 2004 15:35
door Ralph
Als hij een topic start en daar die manual in zet maak ik hem sticky.
Geplaatst: vr 03 sep, 2004 18:14
door sjarty