Pagina 1 van 1
GAS GAS OF YFZ 450
Geplaatst: do 02 sep, 2004 20:59
door kawasumie
ik twijfel nog tussen een gasgas 450 of een yfz
heb veel goesting op de gasgas maar ben bang voor motorproblemen en of ik hem later nog zal kunnen opdrijven zoals de yfz
Geplaatst: do 02 sep, 2004 21:30
door sjarty
heb opgevangen van iemand dat je met de gas gas 450 veel motorprobs hebt , dan de yfz zou ook zoveel aandacht vragen omdat hij van het fabriek uit al zo is opgefokt dat het volgens mij niet erg verstandig is om deze nadien nog surieus te gaan tunen
zijn 2 superquads maar vragen veel aandacht en soms wel eens motorprobs
dit weet ik natuurlijk aleen van horen vertellen he
Geplaatst: do 02 sep, 2004 21:33
door SlOoT
Dat klopt ja, GASGAS heeft motor problemen, maar ik heb gehoord dat dit verholpen is bij de 2004 modellen.
Ook heb ik gehoord dat wanneer je een YFZ tuned dat de krukas het allemaal niet meer aan kan, zelfde als bij cannondale.
Geplaatst: do 02 sep, 2004 21:45
door Vyrena
Bij onze 300 niet, maar ja das 2 takt en toch weer anders dan die 450
Iig onze 300 loopt nog perfect na 2 jaar
Geplaatst: do 02 sep, 2004 22:10
door Teunie
Volgens mij heeft Sloot gelijk en zijn de 2004 blokken beter.
Voorheen waren er geloof ik problemen met de brandstofinjectie.
Geplaatst: vr 03 sep, 2004 07:27
door No Limit W-tec
Problemen zijn opgelost bij gasgas en heeft het sterkste chassis.
Nog niets gehoord van krukasprobs bij YFZ, wel om de 9 mnd andere piston !
Geplaatst: vr 03 sep, 2004 17:18
door bansheefreak
ik zou voor gasgas gaan op deze redenen.
-ohlins voor vere
-brede a-arme (die moet je dus al niet meer kopen)
-brede as ( moet je ook al niet meer kopen)
-cromolodeen chassis.
-alu velge
-razr banden
-.......
en de problemen van deze quad zijn opgelost.en hij is dan een yfz en trx
Geplaatst: za 04 sep, 2004 18:18
door keesie
yfz
Geplaatst: za 04 sep, 2004 18:27
door SlOoT
Geplaatst: za 04 sep, 2004 18:51
door Mika
GasGas is snel maar een YFZ kan je veel sneller laten gaan ! Wordt wel veel duurder dan