Suzuki Z400 / Kawasaki KFX400: Frame
-
- Quad Expert
Suzuki Z400 / Kawasaki KFX400: Frame
Hallo,
Ik ben nieuw in de atv/quad wereld, en ik koop me binnen een week of twee een witte suzuki z400, gehomologeerd voor op de baan in België (eer dat ge dat vindt ).
Wat ik met mijn quad ga doen: wat door de bossen rijden, op de baan, sporadisch eens voor de fun even een parcourtje doen, in de weide (met berg ) rondcrossen, ...
Enfin ja, fun beleven, niet die-hard gaan racen of zo.
Nu lees ik her en der, maar vooral op amerikaanse atv forums dat er problemen zijn met het frame, vooral aan de bevestiging van de voorste schokdempers.
Een klein beetje geambeteerd maar toch niet verslagen, zoek ik nog wat info/ervaringen/meningen ivm deze problemen:
Heeft iemand van jullie al dergelijke problemen gehad of ervan gehoord?
Heb je dat kunnen oplossen? Nieuw frame gekregen of zelf alles verstevigd of beide?
Zou ik er goed aan doen om mijn frame zelf helemaal te verstevigen vanals ik mijn quad heb?
Bedankt!
Ik ben nieuw in de atv/quad wereld, en ik koop me binnen een week of twee een witte suzuki z400, gehomologeerd voor op de baan in België (eer dat ge dat vindt ).
Wat ik met mijn quad ga doen: wat door de bossen rijden, op de baan, sporadisch eens voor de fun even een parcourtje doen, in de weide (met berg ) rondcrossen, ...
Enfin ja, fun beleven, niet die-hard gaan racen of zo.
Nu lees ik her en der, maar vooral op amerikaanse atv forums dat er problemen zijn met het frame, vooral aan de bevestiging van de voorste schokdempers.
Een klein beetje geambeteerd maar toch niet verslagen, zoek ik nog wat info/ervaringen/meningen ivm deze problemen:
Heeft iemand van jullie al dergelijke problemen gehad of ervan gehoord?
Heb je dat kunnen oplossen? Nieuw frame gekregen of zelf alles verstevigd of beide?
Zou ik er goed aan doen om mijn frame zelf helemaal te verstevigen vanals ik mijn quad heb?
Bedankt!
Laatst gewijzigd door Fré op ma 18 aug, 2003 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.