vapor tachometer doet raar
-
- Quadfanaat
vapor tachometer doet raar
ik heb 2 maand geleden de vapor tocha meter aangeschaft hij werkte perfect alles klopte presies maar nu vandaag ineens deet hij raar zen graden van de blok de waterkoeling dus slaat heel snel op en af derstraks was ik 5 min aan rijden en ineens ging hij naar 800 graden paar seconde later 600 dan 400 dan 425 enzo constant bove de 300 4 min later ineens 40 , ik heb al reset gedaan en hem ook opnieuw late zoeken naar aansluitingen en hij blijft het doen iemand raad tips miss baterij bijna plat ofzo of sensor kapto of wat ? hopelijk heeft iemand raad mvg
Re: vapor tachometer doet raar
als je 'm erop laat zitten tijdens het poetsen krijgt hij wel eens kuren, ik had er ook zo eentje op m'n LTZ en heb 'm er vanaf gegooid omdat hij door de modder en het water door het off-road rijden toch bijna nooit juist zat.
Yamaha YFZ480Build in progress
mijne deed ook raar, ik had mijn raptor afgespote en de trailtech er nog op laten zitten, niet helemaal waterdicht blijkbaar
<3 Yamaha Raptor 350 <3
nee ze kunnen niet zo goed tegen water.
Yamaha YFZ480Build in progress
@laurens: effe offtopic: khb u toegevoegt op facebook eh
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Quadfanaat
ja ik had hem de dag er voor gepoets denk ik wa zouk dan best doen als ik quad poest plastieke zak er over mvg of iemans beter tips ik mijd water op kilomatrik bij schoonmakken mar er komt altijd wel wat op
maar ik heb be de mode toets als ik druk 3 verchillende schermen is dat normaal mvg
maar ik heb be de mode toets als ik druk 3 verchillende schermen is dat normaal mvg