Pagina 1 van 1
YFZ 450 Vlam
Geplaatst: zo 04 sep, 2011 15:16
door hansbeens
Hallo mijn yfz 450 vlamt als ik gewoon gas geef en in 1 keer los laat en hij knalt heel hard nou zit er wel een uitlaatlijn van fmf onder maar die vlammen waar kan dat aan liggen staat hij te arm Mijn hoofdsproeier is 162 en er zit een sproeier in van 90 ik weet niet welke dat is. Ook krijg ik hem moeilijk netjes stationair lopen
Iemand Tips
Alvast bedankt
H Beens
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: zo 04 sep, 2011 16:44
door Robin95
mijn raptor 350 ploft ook hoor, en ook vlammen

ik denk niet dat het echt kwaad kan
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: zo 04 sep, 2011 18:30
door -Laurens-
ofwel te arm, ofwel is je demperwol bijna 'stuk', dus moet je nieuw demperwol steken.
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: zo 04 sep, 2011 20:16
door yamahakoppel
te arm

onverbrande benzine die ontbrand in de warme uitlaat en hierdoor steekvlammen geeft en nog te arm
en dat je stationair moeilijk afgeteld krijgt denk ik eerder dat hij te rijk staat en verzuipt. is je luchtfilter proper als hij minder lucht krijgt heb je ook teveel benzine
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: zo 04 sep, 2011 21:05
door hansbeens
maar zouden de sproeiermaten wel een beetje kloppen zal wel effe foto,s maken van de carb volgens mij kan het niet liggen aan het luchtfilter want er zit net een nieuwe twin air achter voledig schoon zuigt ook geen valse lucht maar moet ik nu groter of kleiner met mijn sproeiers?
M.V.G H Beens
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: ma 05 sep, 2011 17:46
door yamahakoppel
had je vroeger ook een twinair filter of een ander merk
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: ma 05 sep, 2011 18:15
door hansbeens
Heb hem zo gekocht en die jonge reed daar altijd mee maar wat denk jij moet ik groter of kleiner met de sproeiers en zo ja welke sproeiers groter of kleiner
M.V.G H Beens
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: za 10 sep, 2011 18:08
door hansbeens
Het probleem is inmiddels opgelost Kan Dicht
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: za 10 sep, 2011 21:27
door yamahakoppel
wat was nu het probleem en de oplossing
Re: YFZ 450 Vlam
Geplaatst: za 10 sep, 2011 22:07
door hansbeens
Het probleem was
1 oude sproeiers
2 de Stationairschroef stond te ver naar binnen waardoor mijn gasschuif te ver open stond en zodoende dus continue +- 2000 toeren draaide.
Hierbij het filmpje van de eerste keer testen bij mij in de achterstraat
http://www.youtube.com/watch?v=NbPgAcHjzTw" onclick="window.open(this.href);return false;