Ik heb op mn rappie 660 nog mn originele achter as daar op zitten extended wheelhubs en daarna spoorverbreders.
Sinds een tijdje hoor ik mijn velgen kraken is dit normaal? alles zit gewoon netjes vast.
Mijn spoorverbreders vallen ook netjes in de centreerrand.
Is dit niet zo'n goede combi of is het beter om de spoorverbreders weg te laten?
Wie helpt mij
dat hoort allemaal niet op elkaar... vindt t niet zo gek dat dat niet goed gaat , Het beste is natuurlijk om gewoon een brede as te kopen, maar je zou indd ook kunnen beginnen met je spoorverbreders er af te halen
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
ik rij al 2 jaar of 15.000km met brede as, extended hubs, spoorverbreders en brede velgen met spears zit op 1.49m breed dus en als breder kon dan ging ik breder maar voor 2 spoorverbreders te zetten ben ik nog niet gek genoeg
denk ook dat je het in uw lagers moet zoeken of misschiens de ketting
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
het zit m echt in de velg jongens.
ik had ook al een paar x gelezen dat het gewoon ging met extended hubs en verbreders.
het is ook maar 1 velg rechts achter.
@ yamahakoppel
zit er aan jou hubs een rand waar jou verbreders in vallen?
welke combi heb jij dan?
bij mij originele as , xtremeparts verbreders 45mm en g-force extended wheelhubs
cilinderhead schreef:zet m is op blokken en kijk of je achteras speling heeft, is het niet gewoon je remschijf die aanloopt op je remblokken?
nee t zit m echt waar ik gefilmd heb. Kheb alles al bekeken gevoeld geluisterd en weer s betast en alles was
Als er spelling op de achteras staat zouden alle 2 moeten kraken.