Ik heb op mn rappie 660 nog mn originele achter as daar op zitten extended wheelhubs en daarna spoorverbreders.
Sinds een tijdje hoor ik mijn velgen kraken is dit normaal? alles zit gewoon netjes vast.
Mijn spoorverbreders vallen ook netjes in de centreerrand.
Is dit niet zo'n goede combi of is het beter om de spoorverbreders weg te laten?
Wie helpt mij
dat hoort allemaal niet op elkaar... vindt t niet zo gek dat dat niet goed gaat , Het beste is natuurlijk om gewoon een brede as te kopen, maar je zou indd ook kunnen beginnen met je spoorverbreders er af te halen
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
ik rij al 2 jaar of 15.000km met brede as, extended hubs, spoorverbreders en brede velgen met spears zit op 1.49m breed dus en als breder kon dan ging ik breder maar voor 2 spoorverbreders te zetten ben ik nog niet gek genoeg
denk ook dat je het in uw lagers moet zoeken of misschiens de ketting
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
het zit m echt in de velg jongens.
ik had ook al een paar x gelezen dat het gewoon ging met extended hubs en verbreders.
het is ook maar 1 velg rechts achter.
@ yamahakoppel
zit er aan jou hubs een rand waar jou verbreders in vallen?
welke combi heb jij dan?
bij mij originele as , xtremeparts verbreders 45mm en g-force extended wheelhubs
cilinderhead schreef:zet m is op blokken en kijk of je achteras speling heeft, is het niet gewoon je remschijf die aanloopt op je remblokken?
nee t zit m echt waar ik gefilmd heb. Kheb alles al bekeken gevoeld geluisterd en weer s betast en alles was
Als er spelling op de achteras staat zouden alle 2 moeten kraken.
ketting is ook splintertje nieuw dus ksnap er niks van .
heb ik ook al geprobeerd
misschien dat ik ze morgen eens even omwissel dan weet ik zeker dat t in de velg of in de verbreing zit. maar persoonlijk denk ik de velg.
Ik zal toch niet de enigste zijn met douglas red label kraak velgen?
Heb ik ook , trek de bout van die hub maar eens goed vast dan is het weg , je kunt ook nog wat vet op de vertanding doen , maar houd meschien voor half 3 maanden dan kraakt die weer.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
zit er aan jou hubs een rand waar jou verbreders in vallen?
welke combi heb jij dan?
bij mij originele as , xtremeparts verbreders 45mm en g-force extended wheelhubs
er zit geen rand aan de hubs maar de bouten hebben bijna geen speling in mijn spoorverbreders
mijn as is een dura-blue 2+2
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op vr 16 sep, 2011 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
sjmallie94 schreef:Heb ik ook , trek de bout van die hub maar eens goed vast dan is het weg , je kunt ook nog wat vet op de vertanding doen , maar houd meschien voor half 3 maanden dan kraakt die weer.
Heb jij er ook verbreders nog tussen?
Morgen ga ik eens proberen met een beetje vet. De moer van de achteras zit goed strak heb ik eergister nog eens flink aangezet met sleutel 22 en een tikkie met den hamer