klepgeleiders te krap?
Geplaatst: di 27 dec, 2011 19:36
de kleppen los gehad en daarover pasten de klepgeleiders dus perfect
na montage in de cilinderkop krijgde ik de kleppen er moeilijk erin nu heb ik de motorblok een paar toertjes laten draaien en hoorde een tip in de kop
ging m'n kleppen regelen en zag dat de uitlaatkleppen half open blijven staan dus een klepspeling van bijna 1cm
nu komt dit waarschijnlijk doordat de klepgeleiders in de cilinderkop gespannen zitten dat deze nu iets te krap zijn?
wat moet ik nu doen?
kop er terug af, uitlaatkleppen er uit en/of de klepgeleiders eruit?
kan ik met een schuurpapiertje een beetje over de klepstelen gaan?
betreft een suzuki 400 blok

bij de balpen kun je zien waar de hoedjes normaal zouden moeten komen

na montage in de cilinderkop krijgde ik de kleppen er moeilijk erin nu heb ik de motorblok een paar toertjes laten draaien en hoorde een tip in de kop
ging m'n kleppen regelen en zag dat de uitlaatkleppen half open blijven staan dus een klepspeling van bijna 1cm
nu komt dit waarschijnlijk doordat de klepgeleiders in de cilinderkop gespannen zitten dat deze nu iets te krap zijn?
wat moet ik nu doen?
kop er terug af, uitlaatkleppen er uit en/of de klepgeleiders eruit?
kan ik met een schuurpapiertje een beetje over de klepstelen gaan?
betreft een suzuki 400 blok

bij de balpen kun je zien waar de hoedjes normaal zouden moeten komen
