Boelie's Raptor 660r
Geplaatst: wo 04 jan, 2012 16:00
Beste lezers en kijkers
Ik zit nu al een tijdje op het forum en sinds kort ook op het raptor forum zelf.
Ik vindt het tijd dat mijn 660 hier nu ook wel tussen past.
Ik ben vroeger begonnen met een bashan 200cc
Deze had ik gekocht omdat ik een quad moest hebben , dus op dit beestje heb ik leren rijden
toen ik dit beestje ging gebruiken voor offroad ajajaj ik zat hele dagen in mn schuur dit kapot dat kapot
ik werdt er op een gegeven moment niet goed van, toen dacht ik jaaa ik leg er baanbanden op en verlaag ik hem
dat was wel vet.
Maar bij veel tegen wind kakte het motortje zo in ,maarja 200cc veel te weinig voor mij dan
Toen besloot ik om een raptor te kopen,maar welke een 700 of 660 wist ik veel
een 700 met injectie neee geef mij maar carburateurs das makkelijker in onderhoud(Is mijn gedachte)
Dan heb ik een 660 gekocht
Eerste keer dat ik reed poewee ik lag er bijna vanaf door mijn gas gevende duim hahaha wat een trekkracht.
Ik een paar keer wezen springen nadat ik beetje gewend was aan de 660, maar al snel bleek dat ik daarmee zou verongelukken (Als je mijn youtube filmpjes heb gezien met mijn bashan dan snap je het wel)
Dus ik besloot maar om hem te verbreden en verlagen!!
Mijn vriendin dacht nee he al dat geld weer in die stomme quad
Dus heb ik haar gezegd huis gaat voor en dan de rappie.
Dus ben nu enige tijd bezig met alle 2.
genoeg getypt hier zijn de foto's (hij is nog niet af maar dat volgt nog wel)
Goldspeed nerfbars
Xtreme parts voorbumper
Xtreme parts spacers 30mm voor
Xtreme parts spacers 45mm achter
Tusk extended wheel hubs
16/38 vertanding
Trailtech vapor computer en dashboard
Fmf complete lijn met powerbomb
flipped link
verlagings link achter
home made kenteken plaat houder alu.
Douglas red labels 10"
Rpm dominator 2 as +2 naar+5"
Verbredings platen voor
Wave remschijf
Billet as moer
Tovami jetkit
Ik zit nu al een tijdje op het forum en sinds kort ook op het raptor forum zelf.
Ik vindt het tijd dat mijn 660 hier nu ook wel tussen past.
Ik ben vroeger begonnen met een bashan 200cc
Deze had ik gekocht omdat ik een quad moest hebben , dus op dit beestje heb ik leren rijden
toen ik dit beestje ging gebruiken voor offroad ajajaj ik zat hele dagen in mn schuur dit kapot dat kapot
ik werdt er op een gegeven moment niet goed van, toen dacht ik jaaa ik leg er baanbanden op en verlaag ik hem
dat was wel vet.
Maar bij veel tegen wind kakte het motortje zo in ,maarja 200cc veel te weinig voor mij dan
Toen besloot ik om een raptor te kopen,maar welke een 700 of 660 wist ik veel
een 700 met injectie neee geef mij maar carburateurs das makkelijker in onderhoud(Is mijn gedachte)
Dan heb ik een 660 gekocht
Eerste keer dat ik reed poewee ik lag er bijna vanaf door mijn gas gevende duim hahaha wat een trekkracht.
Ik een paar keer wezen springen nadat ik beetje gewend was aan de 660, maar al snel bleek dat ik daarmee zou verongelukken (Als je mijn youtube filmpjes heb gezien met mijn bashan dan snap je het wel)
Dus ik besloot maar om hem te verbreden en verlagen!!
Mijn vriendin dacht nee he al dat geld weer in die stomme quad
Dus heb ik haar gezegd huis gaat voor en dan de rappie.
Dus ben nu enige tijd bezig met alle 2.
genoeg getypt hier zijn de foto's (hij is nog niet af maar dat volgt nog wel)
Goldspeed nerfbars
Xtreme parts voorbumper
Xtreme parts spacers 30mm voor
Xtreme parts spacers 45mm achter
Tusk extended wheel hubs
16/38 vertanding
Trailtech vapor computer en dashboard
Fmf complete lijn met powerbomb
flipped link
verlagings link achter
home made kenteken plaat houder alu.
Douglas red labels 10"
Rpm dominator 2 as +2 naar+5"
Verbredings platen voor
Wave remschijf
Billet as moer
Tovami jetkit