Dave's TRX
Dave's TRX
Ik zal ook eens een topic maken hier ookal ben ik nog niet van plan veel aan mijn quad te veranderren.
Ik heb dus een Honda TRX450R van 2005 en die bevalt super hij is vrij standaard op een paar kleinigheidjes na.
Fotos zeggen meer dan woorden dus hier mijn quad en een van de uitlaat die ik besteld heb.
Als er vragen zijn dan vraag maar raak
Ik heb dus een Honda TRX450R van 2005 en die bevalt super hij is vrij standaard op een paar kleinigheidjes na.
Fotos zeggen meer dan woorden dus hier mijn quad en een van de uitlaat die ik besteld heb.
Als er vragen zijn dan vraag maar raak
HONDA the dream of power
Re: Dave's TRX
mooi man maar een hoger stuurtje of een langeren stuurstang rijdt denk wel lekkerder voor jouw
Ja dat klopt. Orginele was krom dus heb nu een SM stuur maar er komt wel weer een orginele op. Heb al een PM gekrege van rik.
HONDA the dream of power
Ziet er goed uit, ookal voor nog redelijk standaard te zijn
Natural beauty zeker?
Natural beauty zeker?
Yamaha YFZ480Build in progress
mooi maar zou je dat wel doen om fanatiek de weg op te gaan met een 450 het is en blijft een competitie blok
Ik rij zelde eens stuk constante snelheid hoog in de toeren ofzo, alleen slingerweggetjes enzo. zouw niet wete waarom dat kwaad kan. Heb ook mijn vertanding erop aangepast.sander.w schreef:mooi maar zou je dat wel doen om fanatiek de weg op te gaan met een 450 het is en blijft een competitie blok
HONDA the dream of power
-
- Quad Master
blok van een trx 2005 is te vergelijken met een ltz of een raptor blok.... géén competitie blok dus! Mooi ding trouwens
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
@ cilinderhoofd: zoiets had ik indd. ookal begrepen, volgensmij hebbe andere 450's wel net iets meer vermogen. Owja, denk je aan het stuurtje zaterdag
HONDA the dream of power
ow oke sorry dat wist ik niet
-
- Quad Master
Mooie TRX Ga je project volgen
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
gister is mijn uitlaatje binnen gekomen. schrok wel toen ik een grote Yoshimura doos in de gang zag staan maar gelukkig zat er wel de uitlaat in die ik besteld had. vandaag meteen een fototje getrokke.
Ik ben er erg blij mee. Vooral omdat je ze hier niet snel ziet Hij maakt wel verschrikkelijk veel lawaai, hopelijk krijg ik er geen problemen mee, afentoe zie je ook nog een steek vlammetje
Heb de uitlaat op ebay gekocht em er 3 weken op gewacht, het loont zich wel aangezien ik met verzenden en invoerrechten 455 euro heb betaald (60 euro verzendkosten en 36 invoerrechten waarvan volgensmij nog 12 euro naar TNT is gegaan)
Ik hoor natuurlijk graag jullie mening
Ik ben er erg blij mee. Vooral omdat je ze hier niet snel ziet Hij maakt wel verschrikkelijk veel lawaai, hopelijk krijg ik er geen problemen mee, afentoe zie je ook nog een steek vlammetje
Heb de uitlaat op ebay gekocht em er 3 weken op gewacht, het loont zich wel aangezien ik met verzenden en invoerrechten 455 euro heb betaald (60 euro verzendkosten en 36 invoerrechten waarvan volgensmij nog 12 euro naar TNT is gegaan)
Ik hoor natuurlijk graag jullie mening
HONDA the dream of power