Pagina 1 van 1

dynojet kfx400

Geplaatst: za 25 feb, 2012 00:24
door Marijn
Yo,
Mijn vorige eigenaar zei dat er een dynojet in mijn carbu van mijn kawasaki kfx 400 zit..
Maar hoe kan ik nu zeker weten dat dit echt zo is?
Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan zien?

Greetzz

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: za 25 feb, 2012 07:17
door bonzaiking
dyno kit is voor de afstelling kijk anders naar de kleur van je bougie als hij licht bruin is is de afstelling ok

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: za 25 feb, 2012 08:00
door nielzz
Volgens heeft die dan ook een verstelbare gasnaald,standaard niet

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: ma 27 feb, 2012 16:33
door dave88
misschien eens kijke welke sproeier erin zit en opzoekewat er orgineel in zit.

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: ma 27 feb, 2012 16:49
door Marijn
Ga ik straks is doen se ;)

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: ma 27 feb, 2012 16:50
door Marijn
bonzaiking schreef:dyno kit is voor de afstelling kijk anders naar de kleur van je bougie als hij licht bruin is is de afstelling ok

et gaat niet over de afstelling maar of die erin zit of nie ;)
Maar toch bedankt ;)

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: zo 04 mar, 2012 02:56
door Marijn
Er zit blijkbaar een sproeier van 160 in, maar dan weet ik nog niks meer eh?

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: zo 04 mar, 2012 22:25
door Kevin1x
Waarschijlijk zit er dan een jetkitje in.. Daar dit een stuk groter is dan normaal..
Bij een Yoshi raden ze dat ongeveer aan.. Maar ik zelf rijd iets armer..

Groetjes Kevin...

Re: dynojet kfx400

Geplaatst: ma 05 mar, 2012 18:00
door sjmallie94
Nouw weet niet precies welk merk ik en kevin1x er in heb zitten maar mag geen verschil in zitten. kevin1x heeft een sproeier van 135 er in zitten , Bij kevin staat die beetje aan de arme kant met full yoshima RS3 uitlaat, ik heb een 145 (als goed had) b met een full FP uitlaat staat die aan de rijke kant. Toen ik naar quadwinkel hier in de buurt ging zij hij dat je altijd 2 maten groter moest gaan, dit natuurlijk uit vol vertrouwen gedaan, (130 orgineel) 150 er in gezet maar verzoop meteen als je het gas open zette. en op 130 liep die goed en trok ook goed vooruit maar werd bij stationeer lopen de bocht rood, dus staat die wat aan de arme kant.

Beide geen sport filter er op schuimfilter en deksel er nog op.